۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴

پسر بی‌شرم کلیه نامزدش را دزدید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،”کولین لی” خانمی که تصمیم گرفت زیر تیغ جراحی برود و کلیه اش را به نامزدش اهدا کند بعدها با اتفاقی تلخ از این کار خود پشیمان شد. زمانی که در این باره با او مصاحبه کردند، گفت که من به خاط...

پسر بی‌شرم کلیه نامزدش را دزدید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،”کولین لی” خانمی که تصمیم گرفت زیر تیغ جراحی برود و کلیه اش را به نامزدش اهدا کند بعدها با اتفاقی تلخ از این کار خود پشیمان شد. زمانی که در این باره با او مصاحبه کردند، گفت که من به خاطر جراحی خیلی زیاد ترسیده بودم و شاید بزرگترین جراحی بود که می خواستم انجام دهم، زیرا قبل از آن فقط تجربه جراحی دندان عقل را داشتم و نمی دانستم چه چیزی در انتظارم است اما می‌دانستم که برای همسرم این لحاظت سخت را سپری می کنم و ارزش دارد چرا که با سالم بودن او زندگی ام بهتر می‌ شود.

بخشندگی این خانوم که ماجرایش را میخوانید، خیلی زیاد بود؛ با این وجود نامزدش به او وفادار نبود و متوجه شد هفت ماه بعد از اینکه کلیه اش را اهدا کرده، نامزدش به او پشت کرده است‌.

این قضیه جنجال بسیاری در شبکه های اجتماعی به پا کرد. او در مصاحبه ها گفت که من از همان اوایل نامزدی؛ یعنی سال ۲۰۱۵ می‌دانستم که او به مشکلات کلیوی دچار است، بنابراین تصمیم گرفتم که تست بدهم و ببینم که اگر می‌ توانم؛ کلیه ام را به او اهدا کنم.

روزهای سختی بود ولی بالاخره کلیه ام را اهدا کردم و هر دو دوران نقاهت را سپری کردیم تا اینکه برای نامزدم سفری پیش آمد، او به آن سفر رفت ولی هرگز بازنگشت.

بعد ها متوجه شدم که او در سفری که به لاس وگاس داشت، نامزدی اش با من را بهم زده و زن دیگری را به جای من برای ادامه زندگی انتخاب کرده است اما من هرگز از کار خوبی که کردم، پشیمان نیستم.

اگر او متعلق به من باشد، دوباره به سمت من برمی گردد، اگر هم نباشد، از زندگیم بیرون می رود. جالب ‌تر این که بعد از این اتفاق؛ این آقا دیگر به تماس‌ های نامزدش پاسخ نداد و این قضیه بیشتر تعجب همگان را برانگیخت اما این خانم اظهار داشت که از نجات زندگی نامزدش هرگز پشیمان نیست.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار