۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

پرسپولیس یاغى استقلال را بُر زد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرسپولیس یاغى استقلال را بُر زد!. این درحالی است که قرار گرفتن نام آمانوف در لیست زیر ۲۵ سال ابهام و ایراداتی وارد شده است. از این رو باشگاه استقلال نیاز دارد دو بازیکن را از لیست خود خارج کند. پرس...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرسپولیس یاغى استقلال را بُر زد!. این درحالی است که قرار گرفتن نام آمانوف در لیست زیر ۲۵ سال ابهام و ایراداتی وارد شده است. از این رو باشگاه استقلال نیاز دارد دو بازیکن را از لیست خود خارج کند.

پرسپولیس یاغى استقلال را بُر زد!

همین موضوع باعث شده شایعاتی در مورد حضور احتمالی آرمان رمضانی در پرسپولیس شنیده شود. مهاجم دونده و بلندزن استقلال که فصل قبل در بسیاری از بازی‌ها کمک حال استقلال و فرهاد مجیدی شد، گفته می‌شود ممکن است بار دیگر مورد نظر پرسپولیسی‌ها قرار گیرد.

پرسپولیس یاغى استقلال را بُر زد!

پرسپولیس یاغى استقلال را بُر زد!

این درحالی است که رمضانی ابتدا در پرسپولیس بازی کرد و با نظر مستقیم خود یحیی گل محمدی جذب شد اما در نهایت در لیست مازاد او قرار گرفت تا راهی استقلال شود. از این رو بسیار بعید است که گل محمدی دیگر علاقه ای به جذب او داشته باشد. ضمن این که پیگیری‌های ما نیز نشان می‌دهد رمضانی در حال حاضر در لیست سرمربی پرسپولیس قرار ندارد.

مطالب مرتبط