۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

ورزشی

پرسپولیس کی بازی داره؟ | زمان بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر

بازی سرنوشت ساز پرسپولیس چه زمانی است؟

پرسپولیس کی بازی داره؟ | زمان بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پرسپولیس یکی از تیم های قوی کشور است که از ازل با تیم استقلال در رقابت است. این دو تیم هواداران مخصوص خودشان را دارند هواداران دو آتیشه. بازی پرسپولیس در این دور فوق العاده حساس است برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید

لیست بازی‌ شامل بازی‌های هفته آینده و تاریخ و ساعت بازی‌های بعدی

هفته ۲۴

۱۴۰۳/۰۱/۳۰
۱۹:۰۰صنعت نفت آبادان-پرسپولیس

……………
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
۱۸:۱۵
آلومینیوم اراک-پرسپولیس

………….
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
۱۹:۳۰
پرسپولیس- سپاهان
…………..
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
۱۸:۱۵
نساجی مازندران- پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

جلسه مهم هیئت مدیره تیم برای تمدید قرارداد‌ها

در این نشست، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارائه کرد.

درویش همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه کرد. هیئت مدیره در این ارتباط گفت‌وگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیئت مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسر‌ها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

قرعه استقلال خوب که نیست هیچ، بد هم هست

در خیلی از رشته‌های ورزشی قرعه می‌تواند کمک زیادی به ورزشکار یا تیم برای موفقیت بکند. حتی در رشته‌های سخت انفرادی مثل کشتی به کرات دیده شده که یک قهرمان به لطف قرعه خوب حتی به مدال جهانی رسیده است. در فوتبال هم قرعه تا حدود زیادی می‌تواند در تورنمنت‌های بزرگ و کوچک به تیم‌ها کمک کند. اصلاً به همین دلیل است که حتی در سطح جام جهانی میزبان را وارد سید یک می‌کنند تا لااقل در دور گروهی مقدماتی به مدعیان اصلی جهان برخورد نکند.

در سطح لیگ و در همه جای دنیا نیز قرعه مهم است اما در کنار همه این حقایق یک واقعیت دیگر هم هست و آن اینکه تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید خود را درگیر قرعه کند و یا به اسم حریف و زمین بازی کار داشته باشد. وقتی می‌گوییم اسم حریف به این معنا که در فوتبال امروزی دیگر تیم ضعیف و رقیب از پیش بازنده وجود ندارد. اگر تیمی بخواهد فقط مقابل تیم‌های بزرگ و مدعی بدرخشد، حتی به صرف پیروزی مقابل همه آنها باز قهرمان نمی‌شود و چه بسیار تیم‌هایی که جدال مقابل مدعیان اصلی را واگذار یا مساوی کردند اما به لطف پیروزی مقابل تیم‌های ضعیف‌تر قهرمان شده‌اند. در حقیقت هر مسابقه ۳ امتیاز دارد و تفاوتی بین برد یک گله یا ۱۰ گله نیست، تفاوتی بین بازی خانگی و بیرون خانه نیست و تفاوتی بین پیروزی در مقابل تیم صدرنشین یا قعرنشین نیز وجود ندارد.

خیلی‌ها بعد از پایان سال ۱۴۰۲ و امتداد صدرنشینی استقلال بعد از دربی، با توجه به فاصله ۳ امتیازی این تیم از تیم دوم و با نگاه به مسابقات باقیمانده استقلال خوشبینانه اعلام قهرمانی کردند! اما از همان زمان کارشناسان هشدار می‌دادند که اتفاقاً این قرعه می‌تواند برای استقلال سنگین تمام شود. بازی با مس نشان داد که این پیش بینی چقدر درست بوده است. این درست که استقلال در مسابقات باقیمانده خود از جمع مدعیان اصلی قهرمانی تنها تراکتور را پیش رو دارد اما به آن معنی نیست که آبی‌ها به راحتی می‌توانند تمام امتیازات باقیمانده را بگیرند!

استقلال در ورزشگاه آزادی رکورد صددرصد پیروزی داشت و فقط در دربی مساوی کرد که می‌دانیم میزبانی و میهمانی در آن اصلاً مهم نیست و سهم هر دو تیم از هر نظر مساوی است. اما همین رکورد هم مقابل مس شکست و این تیم متوقف شد تا فاصله‌اش در صدر جدول با پرسپولیس به یک امتیاز برسد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط