۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

پرسپولیس هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از مهر، تنها باشگاه نساجی به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی روز گذشته اعلام کرد که سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است. پیگیری‌های مهر نشان می‌دهد باشگاه استقلال در سام...

پرسپولیس هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از مهر، تنها باشگاه نساجی به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی روز گذشته اعلام کرد که سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است.

پیگیری‌های مهر نشان می‌دهد باشگاه استقلال در سامانه مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای، مدارک و مستندات مورد نظر AFC را در بخش‌های دیگر بارگذاری کرده است اما خبری از ارائه مدارک تسویه حساب با استراماچونی نیست. استقلالی‌ها برای این بخش هم راهکارهایی را تعریف کرده‌اند که با این شرایط گرفتن مجوز برای آبی‌ها شدنی نخواهد بود.

به این ترتیب استقلال که فصل گذشته به دلیل مشابهی همراه با پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، دومین حذف از این رقابت‌ها را تجربه خواهد کرد؛ آن‌هم در شرایطی که فصل قبل بدون شکست قهرمان لیگ برتر ایران شد و امید داشت با این اقتدار پای به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

از سرنوشت دیگر باشگاه‌های دیگر از جمله پرسپولیس، سپاهان، گل گهر و فولاد خبر رسمی منتشر نشده است. تنها باشگاه نساجی به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی روز گذشته اعلام کرد که سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است.

فولاد و سپاهان هم بعید است برای کسب مجوز مشکل خاصی داشته باشند چرا که این دو باشگاه فصل قبل هم در حالی که سرخابی‌ها از آسیا کنار گذاشته شدند، دو سهمیه ایران را در لیگ قهرمانان تشکیل دادند.

از پرسپولیس هم خبر می‌رسد این باشگاه مدارک و مستندات مالی خود را در سامانه قرار داده است اما اینکه آیا مشکلات دیگری بر سر راه کسب مجوز حرفه‌ای این تیم ایجاد می‌شود یا نه هنوز مشخص نیست.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار