۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳

پرسپولیس خوشحال شد و با خوشحالی اش هواداران را هم شاد کرد

توقف استقلال مقابل مس رفسنجان یک تغییر اساسی در جدول لیگ برتر ایجاد کرد.

پرسپولیس خوشحال شد و با خوشحالی اش هواداران را هم شاد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، توقف استقلال مقابل مس رفسنجان یک تغییر اساسی در جدول لیگ برتر ایجاد کرد. و پرسپولیس صدر نشین شد و توانست دل هواداران پرسپولیس شاد شود. برای مشاهده چزئیات اندیشه معاصر را دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

در هفته بیست و دوم لیگ برتر استقلال با تساوی دو بر دو مقابل مس رفسنجان متوقف شد و پرسپولیس در سیرجان با یک گل از سد گل‌گهر گذشت. با این نتایج اختلاف دو تیم در صدر جدول به یک امتیاز کاهش پیدا کرد.در حال حاضر استقلال با ۴۷ امتیاز در صدر است و پرسپولیس با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد. استقلال یک گل بیشتر از پرسپولیس زده و یک گل هم کمتر خورده است و بنابراین تفاضل گلش هم از پرسپولیس ۲ عدد بیشتر است.اما با این نتایج یک اتفاق مهم در جدول لیگ برتر رخ داد. در جدول لیگ برتر در دورِ برگشت پرسپولیس بالاخره از استقلال پیشی گرفت و به جای این تیم در صدر جدول نشست.

استقلال

استقلال

در دور برگشت پرسپولیس از ۷ بازی توانسته ۵ برد، یک تساوی و یک شکست به دست بیاورد و ۱۶ امتیاز کسب کند. استقلال هم از ۷ بازی ۴ برد و ۳ تساوی دارد و این یعنی ۱۵ امتیاز.تا قبل از بازی‌های این هفته استقلال در جدول دور برگشت هم صدرنشین بود اما توقف این تیم مقابل مس رفسنجان و پیروزی پیروزی مقابل گل گهر باعث شد جای دو تیم در جدول دور برگشت عوض شود.در جدول کلی البته هنوز استقلال صدرنشین است اما فاصله دو تیم به کمترین میزان ممکن رسیده است. حتی تفاضل گل دو تیم هم آنقدرها با هم تفاوت ندارد و ممکن است این تفاوت فقط در یک هفته جبران شود.این وضعیت باعث حساس‌تر شدن جدول شده است. در فاصله ۸ هفته مانده تا پایان لیگ فاصله استقلال و پرسپولیس کمتر از همیشه شده است و این می‌تواند به جذابیت مسابقات باقی مانده دو تیم اضافه کند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : خبرجو24

مطالب مرتبط