۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲

پرسپولیس به دنبال پرسروصداترین بمب نقل و انتقالاتی/ یحیی گل محمدی بی خیال این بازیکن نمی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیران پرسپولیس که به خاطر عدم جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی به شدت مورد انتقاد هواداران خود قرار دارند، سعی دارند هر طور که شده در روزهای پایانی نقل و انتقالات دو یا سه ستاره را جذب کنند‌. ...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیران پرسپولیس که به خاطر عدم جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی به شدت مورد انتقاد هواداران خود قرار دارند، سعی دارند هر طور که شده در روزهای پایانی نقل و انتقالات دو یا سه ستاره را جذب کنند‌.

سرمربی پرسپولیس که از شرایط مهاجمان خود راضی نیست، همانند شروع فصل از مدیران این باشگاه خواسته است هر طور که شده پیمان بابایی مهاجم فعلی تراکتور را جذب کنند.

مدیران تراکتور که در این مقطع حاضر نیستند یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست بدهند، سنگ بزرگی را پیش روی مدیران پرسپولیس قرار داده‌اند و از آنها برای صدور رضایت نامه بابایی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان را درخواست کرده‌اند.

سرخپوشان که در شرایط فعلی نمی‌توانند از عهده پرداخت این مبلغ برآیند به تراکتوری‌ها پیشنهاد داده‌اند تا پیمان بابایی با مهدی شیری و علیرضا ابراهیمی معاوضه شود که مدیران تراکتور تا این لحظه به این پیشنهاد پرسپولیس واکنشی نشان نداده‌اند.

طبق بررسی های شفقنا، مدیران پرسپولیس در کنار تلاش برای جذب بابابی، تصمیم دارند دو بایکن خارجی را هم به خدمت بگیرند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار