۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹

پرسپولیس به دنبال شانزدهمین بی شکستی در بازی افتتاحیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرسپولیس به دنبال شانزدهمین بی شکستی در بازی افتتاحیه. پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ ۲۲ در ورزشگاه فولادشهر میهمان تیم ذوب آهن خواهد بود.نکته جالب در این خصوص به رکورد جالب پرسپولیسی ها به نبا...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرسپولیس به دنبال شانزدهمین بی شکستی در بازی افتتاحیه. پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ ۲۲ در ورزشگاه فولادشهر میهمان تیم ذوب آهن خواهد بود.نکته جالب در این خصوص به رکورد جالب پرسپولیسی ها به نباختن در هفته های ابتدایی لیگ در ۱۵ دوره اخیر مربوط می شود. به گونه ای که سرخ پوشان تهرانی در ۱۵ دوره اخیر لیگ برتر طعم شکست را نچشیده اند. آخرین شکست پرسپولیس در افتتاحیه لیگ برتر در دوره ششم لیگ رقم خورد. جایی که پرسپولیس دنیزلی در مشهد برابر ابومسلم اکبر میثاقیان به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد.پرسپولیس بعد از لیگ ششم در تمام بازی های ابتدای فصل خود رنگ شکست را ندیده و سرخ ها بسیار امیدوارند در فصل جدید نیز این رکورد را ادامه دهند.

باید منتظر بود و دید شاگردان یحیی گل محمدی با نباختن به ذوب‌آهن تارتار، با ۱۶ فصل بدون شکست در افتتاحیه، رکوردی منحصر به فرد را از خود به جای خواهند گذاشت یا نه.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط