۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

پرسپولیس؛ سلطان کامبک آسیا/ اگر دل یحیی نمی‌سوخت …

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا وقتی گل می‌خورد، به مراتب بهتر بازی می‌کند. خبرورزشی – پرسپولیس بار دیگر کامبک زد و بازی یک بر صفر باخته را در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک مقابل گوای هند تمام کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که شروع ضعیف...

پرسپولیس؛ سلطان کامبک آسیا/ اگر دل یحیی نمی‌سوخت …

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا وقتی گل می‌خورد، به مراتب بهتر بازی می‌کند.

پرسپولیس؛ سلطان کامبک آسیا/ اگر دل یحیی نمی‌سوخت ...

خبرورزشی – پرسپولیس بار دیگر کامبک زد و بازی یک بر صفر باخته را در پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک مقابل گوای هند تمام کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که شروع ضعیفی داشتند، بعد از ۱۵ دقیقه اول مسابقه به خود آمدند و دوبار دروازه میزبان را فرو ریختند.

اگر دل گل محمدی برای کنعانی زادگان نمی سوخت و پنالتی را به او نمی داد، مسلماً باز هم ترابی می‌توانست یک گل دیگر بزند و خیال پرسپولیس را در همان نیمه اول راحت کند. پرسپولیسی که حالا سلطان کامبک زدن در لیگ قهرمانان آسیا است و تمام حریفان می‌دانند که حتی اگر یک گل از این تیم پیش بیافتند، باید منتظر زلزله سرخ باشند.

در نیمه اول بازی پرسپولیس و گوای هند، مهدی ترابی یک فوق ستاره بود که هم گل زد و هم چند بار با پاس های دیدنی خود مهاجمان پرسپولیس از جمله مغانلو را با دروازه بان حریف تک به تک کرد اما نه شهریار گلزن بود و نه کنعانی زادگان پنالتی زن!

بیشتر بخوانید:

  • سوپرمن پرسپولیس تمام شدنی نیست/ پرش فوق العاده سید جلال را ببینید

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط