۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸

پرافتخارترین مدیرعامل فوتبال ایران + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایرنا،پرافتخارترین مدیرعامل فوتبال ایران را بشناسید. میثم منیعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت:  استقلال یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های چند سال اخیر فوتبال ایران ر...

علی فتح الله زاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایرنا،پرافتخارترین مدیرعامل فوتبال ایران را بشناسید. میثم منیعی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت:  استقلال یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را در اختیار دارد و همه بازیکنان در زمره بهترین‌ها هستند.

وی افزود: تیم استقلال روز جمعه به مصاف آلومینیوم اراک می رود که در این فصل نوسان زیادی داشته و در برخی از بازی ها مقابل تیم‌های ضعیف نتایج خوبی نگرفته است در حالی که در برخی مسابقات با تیم های بزرگ نتایج خوبی کسب کرده است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: همه تیم‌ها وقتی در تهران با استقلال بازی می‌کنند برای کسب امتیاز، بازی تدافعی را در دستور کار قرار می‌دهند و آلومینیوم نیز چنین شرایطی را خواهد داشت اما استقلال در ورزشگاه آزادی برای پیروزی و سه امتیاز به میدان می رود.

منیعی همچنین در خصوص عملکرد سرمربی تیم گفت:‌ ساپینتو مربی بسیار خوبی است و استقلال با این مربی و کسب نتایج مطلوب، سیر صعودی داشته است و شناخت او هر هفته از آبی‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود: استقلال در این فصل بازی‌های قابل قبول و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته که توپ و میدان را در اختیار داشته است و اگر برخی از اشتباهات داوری نبود الان آبی‌ها با اختلاف بیشتری در صدر جدول قرار داشتند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط