۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱

پذیرش سراسری جامعه الزهراء برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، خانم برقعی، مدیر جامعه الزهراء در نشستی که با موضوع پذیرش سراسری جامعه الزهراء در قم برگزار شد، ضمن محکوم کردن جنایت مردم غزه بدست اسرائیل، حمایت جامعه الزهراء را از مردم مظلوم غزه اعلام کرد. وی ...

برقعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، خانم برقعی، مدیر جامعه الزهراء در نشستی که با موضوع پذیرش سراسری جامعه الزهراء در قم برگزار شد، ضمن محکوم کردن جنایت مردم غزه بدست اسرائیل، حمایت جامعه الزهراء را از مردم مظلوم غزه اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به پذیرش سراسری جامعه الزهراء، از پذیرش طلاب خواهر در این جامعه خبر داد و گفت: این مدیریت برای همه خواهران طالب علم در همه مقاطع برنامه دارد.

برقعی افزود: هدف ما از پذیرش تربیت عالمان فرهیخته و پژوهشگران در میان خواهران است تا بتوانند بیش از پیش در جامعه اثرگذار باشند.

مدیر جامعه الزهراء عنوان کرد: آمارها نشان می دهد که فارغ التحصیلان این جامعه توانسته اند در مراکز علمی و ووو موفق باشند و اثر گذار عمل کنند.

وی اولویت های پذیرش را جذب استعدادهای برتر و نخبگانی، مناطق محروم و آمادگی و انگیزه برای تحصیل عنوان کرد.

در ادامه خانم یوسفی، معاون آموزش و تربیت جامعه الزهراء گفت: این مدیریت از قاره های مختلف جذب دارد. اگر خواهری می خواهد کنش، گر موفقی باشند، معرفت دینی خودشان را افزایش دهد، جامعه الزهراء مکان خوبی برای تحصیل است.

وی افزود: معدل های بالای ۱۸، حافظین قرآن و المپیادها معاف از آزمون ورودی می باشند. امسال در ۱۳ رشته در مقطع سطح ۳ پذیرش خواهیم داشت.

یوسفی گفت: پذیرش طلاب به صورت غیرحضوری برای استان‌ها می باشد. تحصیل هم به صورت مجازی خواهد بود. کارهای مهارتی هم در ادامه تحصیل برای دانش پژوهان طراحی شده است.

این پذیرش در سطوح مختلف ۲،۳ و ۴ خواهد بود. زمان ثبت نام از ۱۱ تا ۱۹ دی می باشد.

۱۱ اسفند زمان برگزاری آزمون است. ثبت نام ها بین الملل از ۱ آذر شروع شده است. در ۳۱ مکان به صورت همزمان آزمون برگزار می شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط