۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

پخش سرود شاهنشاهی به جای سرود ملی در مسابقات وزنه برداری+فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رسول معتمدی در مسابقات جهانی وزنه برداری در حرکت یکضرب عملکرد نسبتا موفقی داشت و مدال نقره را از آن خود کرد. در حرکت دوضرب که رقابت به اوج خود رسیده بود، بعد از اینکه وزنه بردار کره ای در حرکت آخر ...

پخش سرود شاهنشاهی به جای سرود ملی  در مسابقات وزنه برداری+فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رسول معتمدی در مسابقات جهانی وزنه برداری در حرکت یکضرب عملکرد نسبتا موفقی داشت و مدال نقره را از آن خود کرد.

در حرکت دوضرب که رقابت به اوج خود رسیده بود، بعد از اینکه وزنه بردار کره ای در حرکت آخر نتوانست وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی را مهار کند و بعد از بالا بردن وزنه، آن را با وجود اصرار زیاد به زمین انداخت، رسول معتمدی با اعتماد به نفس بالا روی تخته حاضر شد و با ثبت وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی به نام خود، هم طلای دوضرب و هم طلای مجموع را به نام خود کرد.

رسول معتمدی در مجموع رکورد ۳۹۷ کیلوگرم را به نام خود کرد تا برای اولین بار سرود ملی ایران در این رقابت ها طنین انداز شود اما در کمال تعجب به جای سرود رسمی جمهوری اسلامی سرود رژیم شاهنشاهی در سالن پخش شد!

البته رسول معتمدی خیلی سریع متوجه این مسئله شد و اعلام کرد که سرود اشتباه است. از این رو پخش سرود هم متوقف شد و پس از چند دقیقه تاخیر بالاخره کمیته برگزاری سرود رسمی ایران را پیدا کرد و آن را در سالن پخش کرد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار