۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

ویدیو | عادت صبحگاهی میلیونر ها

شاید دنبال راه‌هایی برای شروع یک صبح دل‌انگیز و بدون استرس باشید، چنین صبحی قطعا کل روز شما را زیبا خواهد کرد

ویدیو | عادت صبحگاهی میلیونر ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،هیچ احساسی بدتر از شروع یک صبح شتاب‌زده نیست، به خصوص اگر لیست کارهای آن روز شما طولانی و زمان هم محدود باشد. مطمئناً در چنین روزی احساس اضطراب، استرس، سرخوردگی و ناامیدی خواهید کرد. تهیه صبحانه و ناهار، غذا دادن به بچه‌ها، اطمینان از اینکه تکالیفشان را انجام داده باشند، خرید، غذا دادن به سگ و به‌طور همزمان نوشیدن قهوه ای که سرد شده است؛ حتی فکر کردن به چنین روزی استرس زا است!

تخت خود را مرتب کنید

مرتب کردن تخت ممکن است بتواند به افزایش بهره‌وری شما در بقیه روز کمک کند. این کار بسیار ساده است که کمتر از دو دقیقه وقت شما را می‌گیرد. مرتب کردن تخت باعث می‌شود فضای اتاق شما سازمان‌دهی‌شده و منظم به نظر برسد. تحقیقاتی وجود دارد که ارتباط واضح بین یک محیط تمیز و مرتب را با بهبود بهره وری و کاهش استرس ثابت کرده است. بعلاوه، خوابیدن در یک تخت مرتب در پایان روز نیز بسیار آرامش بخش است. به ما اعتماد کنید، اگر تا به حال، هر روز صبح، تخت خود را مرتب نکرده اید، این کار را امتحان کنید زیرا یکی از ساده‌ترین ترفند‌های صبحگاهی برای شروع یک روز زیبا محسوب می‌شود.

یک روتین صبحگاهی خوب می‌تواند در زندگی شما تعیین کننده باشد، اگر صبح را خوب شروع کنید، از سایر مردم جلو می‌افتید و این جلو افتاده به تدریج باعث پیشرفت بیشتر شما می‌شود. روتین صبحگاهی آن‌قدر مهم است که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شده است که اکثر میلیونرها روتین‌های صبحگاهی تقریباً یکسانی دارند. هم از لحاظ ساعت بیدار شدن و هم از لحاظ کارهایی که صبح‌ها انجام می‌دهند نکات مشابه خیلی زیادی دیده می‌شود.در این ویدیو به روتین‌های صبحگاهی پرداخته می‌شود که بیشتر در بین میلیونرهای شایع هستند. در اندیشه معاصر ببینید

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط