۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱

وعده جذاب برای سرخ‌ها؛ حساب پرسپولیس پرپول می‌شود | لیست خرید یحیی برای جذب چند ستاره تحویل داده شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طی روزهای اخیر البته دو حکم در خصوص بازیکنان خارجی پرسپولیس هم به این باشگاه رسیده است. سرخ‌ها در پرونده استوکس باید رقمی نزدیک به ۸۶ هزار دلار پرداخت کنند و در پرونده رادوشویچ هم حکم نهصد هزار دل...

مدافع سرسخت یحیی در پرسپولیس / حضور گل محمدی در پرسپولیس با حمایت های این مرد تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طی روزهای اخیر البته دو حکم در خصوص بازیکنان خارجی پرسپولیس هم به این باشگاه رسیده است. سرخ‌ها در پرونده استوکس باید رقمی نزدیک به ۸۶ هزار دلار پرداخت کنند و در پرونده رادوشویچ هم حکم نهصد هزار دلاری علیه پرسپولیس صادر شده است. این در حالی است سرخ ها این روزها وضعیت مالی مناسبی ندارند و حتی برای تمدید قرارداد با بازیکنان هم با محدودیت های مالی زیادی روبه‌رو هستند. بازیکنانی مانند ترابی و سرلک شرط های مالی برای تمدید قرارداد خود گذاشته اند تا فعلا بحث ادامه حضور آنها با بن بست مواجه شود.

وعده جذاب برای سرخ‌ها؛ حساب پرسپولیس پرپول می‌شود

با این همه در پرونده گلر کروات پرسپولیس تصمیم دارد تا این موضوع را در دادگاه عالی ورزش پیگیری کند و غرامت درخواستی رادوشویچ را کاهش بدهد؛ اما یک نکته امیدوارکننده در خصوص وضعیت مالی پرسپولیس؛ واریز مبلغ حاصل از فروش سهام این باشگاه است. خبری که طی روزهای اخیر به بازیکنان پرسپولیس اعلام شده است تا آنها همچنان برای ادامه لیگ انگیزه خود را حفظ کنند و برای کسب عنوان قهرمانی تا هفته آخر تلاش کنند.

قرار است به‌زودی رقمی نزدیک به ۳۵۰ میلیارد تومان به حساب سرخ‌ها واریز شود تا این باشگاه به‌این‌ترتیب تمام بدهی‌های خود را به بازیکنان پرداخت کند و در ادامه  بازیکنان مدّنظر یحیی برای تمدید و البته جذب در نقل‌وانتقالات را پای میز مذاکره بنشاند.

وعده جذاب برای سرخ‌ها؛ حساب پرسپولیس پرپول می‌شود | لیست خرید یحیی برای جذب چند ستاره تحویل داده شد

وعده جذاب برای سرخ‌ها؛ حساب پرسپولیس پرپول می‌شود | لیست خرید یحیی برای جذب چند ستاره تحویل داده شد

سرمربی پرسپولیس که از این خبر خوش مطلع شده، لیست بلندبالایی برای خرید در تابستان تدارک دیده و امیدوار است تا مدیرعامل باشگاه با جدیت به دنبال پیگیری خواسته‌های او باشد. گل‌محمدی البته لیست بازیکنان تمدیدی خود را هم به درویش تحویل داده تا به‌این‌ترتیب ستاره این تیم حفظ شود.

گفته می‌شود در لیست بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدی چهار لژیونر و البته چهار ستاره لیگ برتری حضور دارند. هر چند انتقال این بازیکنان به پرسپولیس کار چندان آسانی نیست اما به هر حال سرخ ها که پیش از این در خصوص مسائل مالی دست شان بسته بود در پایان فصل با فراغ بال بیشتری در این زمینه هزینه خواهند کرد. باید دید یحیی گل محمدی که پیش از این بارها مسائل مالی را دلیل خریدهای ضعیف خود عنوان کرده بود آیا در ادامه می‌تواند پیراهن سرخ را بر تن بازیکنان باکیفیت تری کند یا نه.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط