۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

وضعیت قرارداد ستاره محبوب استقلال برای فصل آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل آرتور کوین یامگا بوده است. وینگر فرانسوی استقلال تا اینجای فصل ۱۰ گل به ثمر رسانده و نقش پررنگی در صدرنشینی آبی‌ها داشته است. طی روزهای اخیر و با داغ شد...

نقل و انتقالات استقلال | بمب نقل انتقالاتی استقلال در تیم ملی منفجر شد / 3 لژیونر در لیست فرهاد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در این فصل آرتور کوین یامگا بوده است. وینگر فرانسوی استقلال تا اینجای فصل ۱۰ گل به ثمر رسانده و نقش پررنگی در صدرنشینی آبی‌ها داشته است. طی روزهای اخیر و با داغ شدن شایعات نقل و انتقالات برای فصل بعد، شایعه شد یامگا با پیشنهاد یک تیم متمول صنعتی برای سال آینده مواجه شد و این تیم قصد دارد ستاره این فصل استقلال را به خدمت بگیرد.

این باشگاه پولدار پیشنهاد سنگینی به یامگا ارائه کرده و امیدوار است بتواند این ستاره را جذب کند. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد، یامگا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و این بازیکن بدون اجازه باشگاه استقلال و گرفتن رضایتنامه نمی‌تواند راهی تیم دیگری شود.

از طرفی خود یامگا هم دوست دارد در استقلال باقی بماند و از زندگی در تهران راضی است. به این ترتیب این بازیکن فصل آینده هم در جمع آبی‌ها باقی می‌ماند و خبری از جدایی این بازیکن نیست. فرهاد مجیدی هم اعتقاد زیادی به آرتور دارد و تحت هیچ شرایطی حاضر نیست ستاره اصلی تیمش را از دست بدهد.

گفتنی است، یامگا با عملکرد درخشانش در این فصل محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال بدست آورده و استقلالی‌ها اصلا دوست ندارند این بازیکن را با پیراهن تیم دیگری در لیگ برتر ببینند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط