۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷

وضعیت سعید معروف و تیم ملی پیچیده شد/ پیشنهاد چند تیم ترکیه ‌ای به جادوگر ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،در حالی که همه‌ شواهد و قرائن از حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران حکایت دارد، اما انتخابات فدراسیون والیبال که تا چند روز دیگر قرار است برگزار شود، می‌تواند حضور او ر...

وضعیت سعید معروف و تیم ملی پیچیده شد/ پیشنهاد چند تیم ترکیه ‌ای به جادوگر ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،در حالی که همه‌ شواهد و قرائن از حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران حکایت دارد، اما انتخابات فدراسیون والیبال که تا چند روز دیگر قرار است برگزار شود، می‌تواند حضور او را در تیم ملی به تعویق انداخته یا حتی منتفی کند.

حال باید دید در انتخابات آتی فدراسیون والیبال چه خواهد شد. در صورتی که محمدرضا داورزنی دوباره رییس فدراسیون والیبال شود، دیگر باید حضور سعید معروف در تیم ملی را قطعی بدانیم، ولی اگر گزینه‌ای غیر از محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال شود پروسه حضور سعید معروف در تیم ملی والیبال تقریبا منتفی خواهد شد.

بهنام محمودی، قطر پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران، جدی‌ترین رقیب داورزنی برای کرسی ریاست فدراسیون والیبال است، او چند روز پیش در مصاحبه‌ای‌ تلویحا اعلام کرد در صورتی که رییس فدراسیون شود، سعید معروف را سرمربی تیم‌ ملی والیبال نخواهد کرد. البته بهنام محمودی بارها در انتخابات چه فدراسیون و هیئت شرکت کرده با شکست مواجه شده است.

حال با این توضیحات به نظر می‌رسد شاید انتخاب سرمربی تیم ملی باز هم تا انتخاب رییس فدراسیون به تاخیر بیفتد و سعید معروف تا آن موقع صبر کند. حتی شاید او صبرش لبریز شود و به دنیای بازی برگردد. شایعه شده که چند تیم ترکیه خواهان سعید معروف به عنوان پاسور شده‌اند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط