۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳

وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست را در لینک زیر مشاهده کنید. با ما همراه باشید در اندیشه معاصر با وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست.  وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست یکی ا...

پیگیری وضعیت خودروی مشتری-min (1)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست را در لینک زیر مشاهده کنید. با ما همراه باشید در اندیشه معاصر با وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست.  وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست یکی از امکاناتی است که شرکت خودروسازی سایپا برای تسهیل در پیگیری وضعیت خودروی مشتریان ایجاد کرده است تا آنان بتوانند پس از طی کلیه مراحل ثبت نام با وارد کردن شماره درخواست با کدملی آخرین وضعیت خودروی خود را بدانند. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست، نحوه اطلاع رسانی سایپا درباره واجدین شرایط انتخاب خودرو، زمان واریز وجه مورد نیاز ساپیا و ….

 سوالات متداول
۱- پیگیری وضعیت خودرو مشتری در شرکت سایپا از چه طریقی امکان پذیر است؟شرکت سایپا امکان پیگیری وضعیت خودرو را با استفاده از شماره درخواست، کد ملی و … فراهم أورده است که تمامی این روش ها در متن ارائه شده است.
۲- آیا پیگیری تحویل خودرو مشتری سایپا از طریق سامانه های اینترنتی انجام می گیرد؟بله مجموعه شرکت سایپا از طریق سامانه اینترنتی saipacorp.com امکان پیگیری تحویل را برای مشتری فراهم أورده است که در متن به این موضوع پرداخته شده است.
۳- برای تحویل خودرو از شرکت سایپا مشتری چه مدارکی لازم دارد؟مشتری در زمان تحویل خودرو می بایست مدارک مربوط به فرم قرارداد، مدارک هویتی و … را همراه خود داشته باشد که در متن مقاله به جزئیات این موضوع اشاره شده است.

شرکت سایپایدک به منظور رفاه حال مشتریان و فراهم کردن زمینه استفاده از خدمات الکترونیکی، اقدام به راه اندازی سامانه پیگیری وضعیت خودرو مشتریان در تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا کرده است.
این اقدام که با هدف تسریع در روند پذیرش خودروها در نمایندگی ها و انجام خدمات مورد نیاز تعمیراتی و سرویس های ادواری صورت گرفته موجب می شود مشتریان بتوانند در اسرع وقت از شرایط و وضعیت تعمیرات و سرویس خودرو خود در کمترین زمان ممکن مطلع شوند.

پیگیری خودرو سایپا 

برای پیگیری خودرو سایپا  باید از طریق آدرس اینترنتی ایرانی کار به نشانی https://www.saipacorp.com/fa/salepage/customercarstatus اقدام کنید. سایت اندیشه معاصر برای شما همراهان عزیز آدرس ورود جهت پیگیری خودرو سایپا به همراه نحوه ثبت نام، قیمت خودرو سایپا و هر آنچیزی که برای ارتباط با شرکت سایپا بدان نیاز دارید را آورده است. با اندیشه معاصر در ادامه همراه باشید.

پیگیری خودرو سایپا 

سایت پیگیری تحویل خودرو سایپا

سامانه های اینترنتی همواره مشکل گشا تمامی افراد، سازمان ها و شرکت ها بوده است. از همین رو شرکت خودرو سازی سایپا که به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های فروش خودرو در ایران فعالیت می کند در حال حاضر کلیه خدمات خود را از طریق سامانه های اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

شرکت سایپا به منظور ایجاد رضایت خاطر مشتریان خود سامانه های پیگیری را در نظر گرفته است که افراد می توانند با وارد شدن به صفحه اصلی این سامانه اینترنتی به آدرس saipacorp.com از وضعیت خودرو خریداری شده خود مطلع شوند. سایت پیگیری تحویل ماشین سایپا، بخشی از سایت اصلی گروه سایپا است که امکان کسب اطلاع از وضعیت تحویل خود را در اختیار قرار می دهد.

مشتریان شرکت سایپا برای به دست آوردن اطلاعات از وضعیت خودرو خود می بایست اطلاعات مربوط به شماره پذیرش، شماره درخواست، کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کرده و پس از آن به اطلاعات خودرو خود دسترسی پیدا کنند. در زیر لینک مربوط به سامانه اینترنتی پیگیری وضعیت مشتری در شرکت سایپا ارائه شده است.

راهنمای پیگیری ثبت نام سایپا و نتایج قرعه کشی سایپا

آگاهی از نتایج قرعه کشی سایپا برای کسانی‌که به دنبال کسب اطلاع از اعلام نتایج قرعه کشی سایپا هستند، حائز اهمیت ویژه است. چرا که برنده شدن در این قرعه کشی موجب می‌شود متقاضی، محصولات این خودروساز را با فاصله قیمتی نسبتا زیادی در مقایسه با بازار خریداری کند.

با اعلام نتایج قرعه کشی سایپا این سوال مطرح می‌شود که گام بعدی برای تکمیل فرایند ثبت نام چیست و خودرو چه زمانی به مشتری تحویل داده می‌شود. برای کسب اطلاع از اینکه نام شما در میان برندگان سایپا هست یا نه، اولین گام مشاهده نتایج قرعه کشی سایپا با کد ملی یا کد رهگیری در سامانه یکپارچه فروش خودرو است.

پس از مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی سایپا و تکمیل وجه تا گذشت نهایتا ۷۲ ساعت از اعلام نتایج ، بر اساس شرایط مندرج در جداول طرح مربوطه خودروها طی بازه‌های مختلف به خریداران تحویل داده می‌شوند. به عنوان نمونه در آخرین قرعه کشی انجام شده (تیر ۱۴۰۱) که نتایج آن از ساعت ۱۷ روز یکشنبه دوم مرداد ماه در حساب کاربری متقاضیان قابل مشاهده بود، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه قیمت خودرو اقدام نمایند.
پیگیری ثبت نام سایپا چگونه انجام می‌شود؟

اگر شما جزو برندگان خودروهای سایپا یا متقاضیان طرح های پیش فروش قبلی سایپا هستید و قصد دارید وضعیت خودرو خود را بررسی کرده و از زمان تحویل آن تقریبا با خبر شوید در ادامه آموزش همراه ما باشید. پیگیری مکرر از وضعیت خودرو این امکان را به شما می‌دهد در صورتی که مشکلی در فراّیند آماده‌سازی یا نقص مدارک از سمت شما وجود داشته باشد، به سرعت از آن مطلع شده و پیگیری لازم را انجام دهید.

ابتدا وارد سایت سایپا به آدرس http://www.saipacorp.com/fa/salepage/customercarstatus شوید. در این مرحله با وارد کردن شماره پذیرش و شماره درخواست که در برگه قرارداد تحویل شده از سمت نمایندگی وجودد دارد به سامانه مشتریان وارد شوید.

پس از ورود به سامانه مشتریان امکان استفاده از خدماتی چون: خرید خودرو، لیست ثبت نام ها و پرداخت ها، پرداخت دعوت نامه، تسویه چک برگشتی، درخواست تحویل حضوری، پرداخت ودیعه، تغییر رنگ و مدل و ….. وجود دارد. در این مرحله با کلیک روی لیست ثبت نام ها و پرداخت ها وارد مرحله بعدی شوید.

در این مرحله امکان مشاهده وضعیت خودرو ثبت نام شده اعم از خودرویی که در قرعه کشی برنده آن شده اید، کد نمایندگی، تایید واریزی ها، رنگ خودرو، وضعیت ارسال به سایپا و جزییات آن وجود دارد. در صورت وجود مغایرت در این بخش به نمایندگی سایپا مراجعه کنید.

اعلام اسامی برندگان نتیجه قرعه کشی سایپا چه فرآیندی دارد؟

اعلام نتایج قرعه کشی سایپا تنها از طریق همان سایت مشخص‌شده برای ثبت نام اولیه، یعنی سامانه یکپارچه خودرو صورت می‌پذیرد. اما زمان اعلام نتیجه قرعه کشی سایپا معمولا بلافاصله پس از پایان قرعه کشی یا فرصت نام‌نویسی در طرح‌های بدون قرعه‌کشی اعلام می‌شود. اما پیگیری نتیجه قرعه کشی سایپا با استفاده از کد رهگیری دریافت‌شده حین ثبت‌نام امکان‌پذیر است و در صورت نداشتن این کد باید آن را به کمک کد ملی و اطلاعات ارتباطی ثبت‌شده حین نام‌نویسی بازیابی کرد. شما می‌توانید از خدمت شرایط فروش اقساطی سایپا که توسط همراه مکانیک ارائه می‌شود بهره مند شوید.
پیگیری نتایج قرعه کشی سایپا

برای دریافت نتیجه قرعه کشی یا طرح های فروش و پیش فروش سایپا دو راه وجود دارد:۱- مشاهده از طریق وبسایت ۲- اعلام نتیجه پیامکی
اعلام نتایج قرعه کشی سایپا از طریق سایت

جواب قرعه کشی سایپا و سایر خودروسازان به‌صورت یکپارچه در سامانه فروش وزارت صنعت، معدن و تجارت (موسوم به صمت) به آدرس sale.iranecar.com معمولا چند روز پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اعلام می‌شود. زمان اعلام نتایج قرعه سایپا نیز معمولا به‌صورت دقیق توسط سخنگوی وزارت صمت اعلام و در سامانه یکپارچه و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود.

البته برندگان محصولات سایپا تنها به طرح‌های قرعه کشی محدود نمی‌شوند و این شرکت شرایط فروش بدون قرعه کشی نیز دارد. طرح‌های فروشی که نام‌نویسی در آنها از طریق وب‌سایت فروش سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ امکانپذیر است. واجدان شرایط از طریق حساب کاربری شخصی در پورتال همین شرکت می‌توانند از وضعیت ثبت نام خود آگاه شوند. معمولا پس از پایان ثبت نام اسامی واجدین شرایط نیز مشخص و در حساب کاربری متقاضیان درج می‌شود.

اعلام نتایج قرعه کشی سایپا از طریق پیامک

در صورتی که شما هم جزو لیست برندگان قرعه کشی سایپا باشید، این موضوع از طریق ارسال پیامک از سمت شرکت سایپا به شما اعلام خواهد شد. این پیامک به شماره تماسی که در هنگام ثبت نام وارد سامانه کرده اید ارسال خواهد شد. باید مد نظر داشته باشید که در پیامک ارسالی وضعیت شما به عنوان برنده اصلی یا به عنوان رزرو و ذخیره مشخص شده است. ضمنا در پیامک ارسال شده از سمت شرکت سایپا هیچ لینکی برای پرداخت وجه در اختیار شما گذاشته نشده و وجود لینک برای پرداخت وجه نشانه کلاه برداری و جعلی بودن پیامک است.

نحوه پیگیری ثبت نام سایپا با کد رهگیری

سامانه های اینترنتی رسید ثبت نام افراد را با عنوان کد رهگیری به مشتریان خود تحویل می دهند. کدهای رهگیری با توجه به شرایط سامانه های اینترنتی متفاوت هستند که هر کدام از آن ها متناسب با همان مجموعه اینترنتی قابلیت پیگیری دارند. شرکت سایپا به منظور تایید مراحل خرید مشتریان خود، کد رهگیری را در اختیار این افراد قرار می دهد تا هر بار برای پیگیری خرید خود و اطلاع از وضعیت آن، از این کد استفاده کنند.

برای اطلاع از نحوه پیگیری ثبت نام سایپا با کد رهگیری، مشتریان این شرکت می توانند به سایت وضعیت خودرو مراجعه کرده و گزینه مربوط به پیگیری را انتخاب کنند. اگر به هر دلیلی مشتری کد رهگیری خرید شرکت سایپا را گم کرده باشد می تواند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات و وارد شدن به پروفایل خود، شماره کد رهگیری خود را بازیابی کند.

برای ورود به سامانه اینترنتی شرکت سایپا و استفاده از نحوه پیگیری با کد رهگیری، مشتریان می توانند به آدرس اینترنتی این سایت مراجعه کرده و پس از آن به بخش مربوط به مشتریان وارد شوند که لینک ورود به این بخش در زیر ارائه شده است.

نحوه پیگیری ثبت نام سایپا با کد رهگیری

با ثبت اطلاعات نام کاربری و رمز عبور، صفحه شخصی مربوط به کارتابل مشتری، نمایش داده می شود که می تواند اطلاعات مربوط به کد رهگیری را دریافت کند.

کد پیگیری ثبت نام خودرو سایپا

در صفحه کارتابل تمامی جزئیات مورد نیاز مشتری از جمله کد رهگیری، لیست خرید ها و پرداخت ها و دیگر موارد قرار گرفته است. از طرف دیگر در صورتی که مشتری موفق به پیگیری از طریق کد رهگیری نشود می تواند با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و اطلاعات را از این افراد دریافت کنند.

کد پیگیری ثبت نام خودرو سایپا

همانطور که قبلا نیز گفته شد، شرکت سایپا به منظور ایجاد شرایط مناسب برای مشتریان خود امکانات مختلفی در اختیار این افراد داده است. از جمله امکانات این مجموعه می توان به ارائه خدمات اینترنتی، خرید و پیگیری وضعیت خودرو از طریق سامانه های اینترنتی اشاره کرد. در پایان مراحل خرید خودرو از شرکت سایپا، کد پیگیری در اختیار مشتری قرار می گیرد که این کد به عنوان تاییدیه ثبت نام فرد نیز تلقی می شود.

کد پیگیری ثبت نام خودرو سایپا، در پایان مراحل ثبت نام با رنگ مجزایی در صفحه مشتری قید می شود و این افراد به منظور پیگیری وضعیت خودرو خود در آینده می بایست این کد را نگه داری کنند. در صورتی که به هر دلیلی این کد در دسترس مشتری نباشد می تواند با وارد شدن به کارتابل خود، این کد را مجددا به دست آورده و از آن به منظور گزینه پیگیری وضعیت خرید خود استفاده نمایند.

اولین و مهمترین کاربرد کد پیگیری سایت ثبت نام سایپا، استفاده از آن در کسب اطلاع از وضعیت خودرو خریداری شده می باشد که از طریق سامانه های اینترنتی مجموعه سایپا امکان پذیر می باشد. از طرف دیگر، شرکت سایپا نتایج قرعه کشی های این مجموعه را با همین کد های پیگیری منتشر می کند که این اسامی در یک لیست طولانی قرار گرفته اند و تنها راه اطمینان از قبولی در قرعه کشی، وارد کردن کد پیگیری در این صفحه می باشد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط