۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰

وضعیت جاده های کشور در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در تمامی جاده‌های کشور به شکل...

آدرس خانه معلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در تمامی جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است. البته برابر گزارش‌ها، ترافیک در دو محور آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده‌های وردآورد و مهرویلا نیز روان اما پرحجم گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: محورهای دهگلان – حسین آباد و ریگان – ایرانشهر دو محور مسدود شریانی هستند و محورهای گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند نیز جزو دیگر محورهایی هستند که به دلیل انسداد فصلی تردد از آنها فعلا انجام نمی‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که شرایط جوی در آسمان تمامی جاده‌های کشور آرام بوده و هیچ مداخله جوی در محورهای مواصلاتی گزارش نشده است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط