۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

وضعیت آب و هوا در ۲۹ اردیبهشت/ وزش باد شدید طی ساعات آتی در برخی استان‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور؛ امروز پنجشنبه در استان های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی و به صورت پراکنده در اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار، ر...

وضعیت آب و هوا در ۲۹ اردیبهشت/ وزش باد شدید طی ساعات آتی در برخی استان‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور؛ امروز پنجشنبه در استان های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی و به صورت پراکنده در اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین جمعه در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

این شرایط شنبه برای سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی پیش بینی می‌شود. علاوه بر این، شنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی و یکشنبه در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما (۸ تا ۱۰ درجه) انتظار می‌رود.

همچنین اوایل وقت امروز در دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج در بخش‌هایی از جنوب، شرق و شمال شرق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک انتظار می‌رود. این شرایط جمعه در جنوب و شمال غرب و شنبه علاوه بر این نواحی در بخش‌هایی از غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، به تدریج مرکز، شرق و شمال شرق پیش بینی می‌شود.

از اواخر وقت جمعه و طی روز شنبه نیز، نفوذ گرد و خاک از کشور‌های همسایه غربی به مناطق غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشور دور از انتظار نیست از امروز تا یکشنبه نواحی شرقی و مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود. همچنین طی روز‌های جمعه و شنبه دریای خزر و شنبه تا دوشنبه غرب خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار