۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳

وضعیت آب و هوا در ۲۳ اسفند؛ کاهش کیفیت هوا طی سه روز آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در شرق اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد. در سایر مناطق کشور طی سه روز آینده جوی آرام و پایدار حاکم ...

وضعیت آب و هوا در ۲۳ اسفند؛ کاهش کیفیت هوا طی سه روز آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در شرق اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

در سایر مناطق کشور طی سه روز آینده جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی تهران، کرج، اراک و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

طی دوشنبه و سه‌شنبه در نواحی شرق و جنوب شرق وزش باد و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود و در نواحی شمال شرق و شرق کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش باران و برف در کل نوار غربی و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

شنبه ضمن تقویت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس، بارش در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت.

همچنین طی بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط