۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

وضعیت آب و هوا در هفتم تیر/ روند افزایش دما در کشور ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی طی سه روز آینده در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در ساعات عصر و اوایل شب افزایش ابر ...

وضعیت آب و هوا در هفتم تیر/ روند افزایش دما در کشور ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی طی سه روز آینده در بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در ساعات عصر و اوایل شب افزایش ابر رگبار پراکنده و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.

از امروز تا شنبه در برخی نواحی شمال شرق، شرق و مرکز وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک و از عصر چهارشنبه تا جمعه در بخش‌هایی از شرق به ویژه زابل توفان شن و گرد و خاک کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.

همچنین طی سه روز آینده با انتقال گردوخاک از عراق به نوار غربی و بخش‌هایی از جنوب کشور، این نواحی غبارآلود خواهد بود.

این شرایط جمعه و شنبه برای نواحی شمال غرب دور از انتظار نیست و طی این مدت برای بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب افزایش سرعت باد و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا اوایل هفته آینده در غالب نقاط کشور ماندگاری هوا گرم پیش بینی می‌شود، پنج روز آینده نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس، نیمه شرقی دریای عمان مواج خواهد بود و همچنین از فردا تا شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط