۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶

وضعیت آب و هوا در ششم تیر/ آسمان نوار غربی کشور غبارآلود است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق گیلان و مازندران، جنوب سیستان و بلوچس...

وضعیت آب و هوا در ششم تیر/ آسمان نوار غربی کشور غبارآلود است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، برخی مناطق گیلان و مازندران، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان نوار غربی کشور به سبب نفوذ گرد و خاک از کشور عراق و وزش باد غبارآلود است که در برخی مناطق موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

سه شنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

طی دو روز آینده وزش باد در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب سمنان و شرق تهران افزایش می‌یابد که سبب افزایش غلظت گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده رخ می‌دهد و در شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

همچنین طی روز پنجشنبه در سواحل شمالی کشور و خراسان شمالی وزش باد، کاهش نسبی دما، ابرناکی و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک در نوار شرقی و بخش‌هایی از سمنان و شرق تهران پیش‌بینی می‌شود.

تا چهارشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار