۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵

وضعیت آب و هوا امروز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱/ بارش باران در اکثر نقاط کشور به جز مناطق غربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، در اردبیل، گیلان، مازندران، مناطقی از دامنه جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین البرز و تهران بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق رخ می‌دهد همچنین بارش در استان‌ه...

وضعیت آب و هوا امروز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱/ بارش باران در اکثر نقاط کشور به جز مناطق غربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، در اردبیل، گیلان، مازندران، مناطقی از دامنه جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین البرز و تهران بارش پراکنده گاهی وزش باد شدید و رعد و برق رخ می‌دهد همچنین بارش در استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

پنج شنبه بارش علاوه بر اردبیل، سواحل دریای خزر، جنوب شرقی و جنوب برخی مناطق کشور دامنه‌های زاگرس مرکزی نیز گسترش می‌یاید.

شنبه رگبار پراکنده در نوار شمالی به ویژه در ارتفاعات البرز مرکزی رخ می‌دهد. در جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، شمال هرمزگان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، چهار محال و بختیاری، جنوب خوزستان بارش با شدت کمتری نسبت به روز‌های قبل ادامه خواهد داشت.

یکشنبه رگبار پراکنده در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، هرمزگان، فارس کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم قزوین مرکزی و شمال اصفهان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود که موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق خواهد شد. از روز جمعه وزش باد در شمال شرق و شرق کشور افزایش می‌یابد.

دریای عمان، تنگه هرمز و خلیج فارس تا جمعه مواج است. پنج شنبه و جمعه دریای خزر مواج است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط