۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران و کاهش دما در بیشتر استان‌ها/ هوای تهران صاف گاهی همراه با وزش باد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان‌های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی شده است.

پیش بینی هوا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان‌های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز -جمعه دهم فروردین- در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش دما را شاهد خواهیم بود، همچنین در مناطق مستعد گردوخاک رخ می دهد.

روز شنبه در شمال استان فارس، چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و نیز یکشنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

دوشنبه سیزدهم فروردین در جنوب اصفهان نیمه شمالی، فارس، کرمان، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در استان‌های اصفهان لرستان کرمانشاه جنوب همدان جنوب مرکزی و شمال خراسان رضوی نیز بارش باران و وزش باد رخ می دهد. طی دو روز آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

هواشناسی برای پایتخت، امروز را صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی کرده است. از روز شنبه تراکم ابرها کمی در تهران افزوده می‌شود و برای روز سه‌شنبه تهران نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها گاهی با رگبار باران و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بیشنیه دمای تهران امروز ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط