۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰

وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

به گزارش اندیشه معاصر؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت، گفت: روز جمعه علاوه بر ارتفاعات البرز و زاگرس در برخی نقاط آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل رگبار ...

وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

به گزارش اندیشه معاصر؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت، گفت: روز جمعه علاوه بر ارتفاعات البرز و زاگرس در برخی نقاط آذربایجان شرقی، زنجان و اردبیل رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: روز یکشنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین برخی نقاط استان‌های البرز و تهران ، مرکزی، قم، غرب اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان، دامنه‌های زاگرس، در ساعات بعد از ظهر رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

او یاد آور شد: در سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و در برخی از این مناطق خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست. روز پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صبح  ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۳۵ درجه و کمترین آن ۲۴ درجه خواهد بود.

مطالب مرتبط