۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

وزارت اطلاعات آمادگی حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور را دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور اظهار داشت: شما (سفرا) پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها هستید که ...

وزارت اطلاعات آمادگی حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور را دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات در گردهمایی رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در خارج از کشور اظهار داشت: شما (سفرا) پرچمدار جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها هستید که جمهوری اسلامی ایران را در دنیا با شما می‌شناسند.

حجت‌الاسلام خطیب افزود: یکی از دستاوردهای مهم دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی هم‌افزایی و هم‌گرایی در دیپلماسی رسمی، عمومی و پنهان بوده است که نتایج قابل قبولی به همراه داشته است و امروز نتایج مثبت آن را در ارتباط با کشورهای مختلف شاهد هستیم که این اقدامات امنیت پایدارتری را برای کشور به همراه دارد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: وزارت خارجه امسال، سال پرکاری را خواهد داشت و برای اینکه بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد کشور و امیدزایی و نشاط‌آفرینی مردم و ایجاد یک فضای مثبت در سطح جهانی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است.

وی گفت: باید تلاش جدی‌تری صورت بگیرد تا تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌هایی که در سفرهای آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محترم به کشورهای مختلف انجام شده است، اجرایی شود؛ تا سهم به‌سزایی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: مجموعه وزارت خارجه عملاً در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، که می‌تواند در ایجاد فضای پیشرفت، توسعه و ارتقا اقتصادی کشور نقش مؤثری داشته باشد.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن قطعاً به دنبال براندازی است و اساساً از براندازی هم کوتاه نخواهد آمد و براندازی را در تغییر ماهیت جمهوری اسلامی دنبال می‌کند که با عنایات خداوند منان، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، همراهی مردم و هم‌گرایی و هم‌افزایی نیروهای مسلح و جامعه اطلاعاتی دشمن در رسیدن به مقاصد خود با شکست مواجه شده است.

حجت‌الاسلام خطیب در پایان تأکید کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط، حل مشکلات، دغدغه‌ها و نگرانی‌های ایرانیان مقیم و مهاجرت را در اولویت قرار دهند و وزارت اطلاعات آمادگی لازم را برای حل مشکلات این عزیزان دارد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار