۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴

ورژن جدید فرهاد مجیدی ظاهر شد/ ساپینتو به اینها نمی بازد! / شاهکار سرمربی استقلال برای پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،  ورژن جدید فرهاد مجیدی ظاهر شد/ ساپینتو به اینها نمی بازد! / شاهکار سرمربی استقلال برای پرسپولیس. استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد تا ملوان را با نتیجه ۲ بر صفر شکس...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،  ورژن جدید فرهاد مجیدی ظاهر شد/ ساپینتو به اینها نمی بازد! / شاهکار سرمربی استقلال برای پرسپولیس. استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد تا ملوان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. این پیروزی مقابل ملوان در واقع پیروزی دوباره ساپینتو برابر تیمی است که از وجود یک سرمربی پرسپولیسی روی نیمکت خود بهره می‌برد.

مازیار زارع بارها در لباس قرمز به مصاف استقلال رفته است و به همین خاطر طی روزهای گذشته گروهی از هواداران پرسپولیس با فراخوان در فضای مجازی خواهان حمایت از او هنگام رویارویی ملوان با آبی‌پوشان تهرانی شده بودند اتفاقاً سرمربی استقلال در مصاف با مربیان پرسپولیسی حداقل تا اینجای کار کارنامه کاملاً خوب و ارزشمندی داشته است که باعث جلب رضایت طرفداران آبی شده است.

 زارع مغلوب همیشگی

مازیار زارع اولین مربی پرسپولیسی بود که در فصل جاری مغلوب ریکارد و ساپینتو شد. اتفاقی که در هفته دوم لیگ برتر به وقوع پیوست و در هفته هفدهم تکرار شد تا مازیار هر دو بازی رفت و برگشت فصل را به استقلال واگذار کرده باشد. سپس این مربی در جام حذفی نیز مغلوب استقلال شد تا در ۳ بازی در چند ماه بازنده تمام عیار مقابل ساپینتو باشد.

مطهری با دو تجربه شکست

حمید مطهری هم از جمله مربیان پرسپولیسی دیگر است که شرایطی مشابه با مازیار زارع دارد. مطهری بازی رفت این فصل را به استقلال واگذار کرد و در سوپرجام هم مقهور شاگردانه این سرمربی پرتغالی شد تا از این بابت کارنامه ضعیفی داشته باشد.

شکست‌های تارتار و حسینی

مهدی تارتار و مجتبی حسینی نیز مربیان دیگر پرسپولیسی هستند که قافیه را به ریکاردو ساپینتو واگذار کرده اند. تارتار بازی رفت این فصل را در مقام سرمربی ذوب آهن به استقلال باخت و مجتبی حسینی هم که در نیم فصل اول از آبی‌پوشان یک مساوی گرفته بود در دوره برگشت تیم سابق‌های فوق العاده جنجالی با دو گل بازی را به مرد پرتغالی واگذار کرد.

تساوی با یحیی در دربی

البته این نکته را فراموش نکنیم که مهم ترین مسابقه ساپینتو با یک سرمربی پرسپولیسی بدون برنده تمام شد. دربی پایتخت با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت تا سرمربی استقلال نتواند یحیی گل محمدی را شکست بدهد.

مرد بدون شکست

ریکاردو ساپینتو تا اینجای کار ۹ مرتبه به مصاف سرمربیان پرسپولیسی رفته است و هنوز هیچکدام از آنها موفق به شکست این مربی نشده اند. ساپینتو از ۹ مسابقه ای که با سرمربیان پرسپولیسی برگزار کرده است ۷ پیروزی و دو تساوی در کارنامه خود به یادگار گذاشته تا بهترین عملکرد را مقابل مربیان پرسپولیسی داشته باشد و رکورد جالبی را به نام خود ثبت کند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار