۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری| حکم بازنشستگان کشوری + استعلام فیش حقوقی بازنشستگان

همه چیز درباره حکم بازنشستگان کشوری و استعلام فیش حقوقی بازنشستگان را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری؛ حکم بازنشستگان کشوری و استعلام فیش حقوقی بازنشستگان در ادامه شرح داده شده است.

ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری

برای ورود به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری آدرس https://eservices.cspf.ir/Auth-api/auth/login را باز کنید. در این صفحه سه شیوه ورود به سامانه وجود دارد که ما با روش آسان و کم دردسر شناسایی دو عاملی (وارد کردن شماره همراه و دریافت کد تایید) وارد سامانه می شویم. در صورتی که قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اید لازم است روی گزینه حساب کاربری ندارید کلیک کنید و فرآیند ثبت نام را انجام دهید.

بازنشستگان کشوری

انتخاب گزینه گواهی کسر از حقوق/اعتبار سنجی

پس از ورود به پنل کاربری خود در سامانه از منو خدمات پرکاربرد روی گواهی کسر از حقوق/ اعتبار سنجی مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

بازنشستگان کشوری

دریافت گواهی کسر از حقوق

در این صفحه می توانید شرایط عمومی صدور گواهی / ضمانت کسر از حقوق را مشاهده نموده و روی گزینه برای دریافت گواهی از کسر از حقوق روی دکمه کلیک کنید. در صفحه بعدی از جزئیات بیشتری در مورد شرایط ضمانت تسهیلات ارائه شده است، این بخش را حتما با دقت مطالعه کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

وارد نمودن اطلاعات تسهیلات و وام گیرنده

در این صفحه اطلاعات ضمانت های قبلی و وضعیت آن ها قابل مشاهده می باشد. در پایین صفحه می توانید روی یکی از دو گزینه درخواست صدور گواهی ضمانت بازنشستگان (اگر برای خود وام می گیرید و گواهی کسر از حقوق می خواهید) یا درخواست صدور گواهی ضمانت بازنشستگان برای اشخاص ثالث (اگر ضمانت فرد دیگری را می کنید) کلیک کنید.

در ادامه اطلاعاتی چون بانک، شعبه، مبلغ تسهیلات، تعداد اقساط، شماره ملی وام‌گیرنده، درصد کارمزد یا سود و مبلغ هر قسط از شما خواسته می‌شود که باید آن‌ها را به دقت در کادرهای مشخص شده بنویسید.

پس از تأیید اطلاعات سامانه این جمله را برایتان نمایش می‌دهد: به صندوق بازنشستگی کشوری وکالت می‌دهم تا در صورت عدم ایفای تعهدات از سوی اینجانب و درخواست بانک، مبلغ اقساط را از حقوق و مزایای اینجانب کسر و در وجه بانک پرداخت نماید. در اینجا گزینه «با شرایط ذکرشده در بالا موافقم» را تیک بزنید و تأیید کنید./اندیشه معاصر

در مرحله بعد سامانه از شما می‌خواهد که شماره موبایل بازنشسته را وارد کنید و کد تأیید ارسالی را در کادر مشخص شده بنویسید و تأیید کنید. پس از احراز هویت کد رهگیری برایتان به نمایش درمی‌آید که نشان می‌دهد گواهی شما ثبت شده است. می‌توانید پس از دریافت پیامک تأییدیه از ناحیه مدیریت امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به چاپ گواهی و ارائه آن به بانک اقدام کنید.
برای این کار گزینه بازگشت را انتخاب کنید و در صفحه‌ای که می‌بینید گواهی مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه چاپ گواهی را در پایین صفحه کلیک کنید. در اینجا هم می‌توانید فایل پی دی اف را ذخیره کنید و هم آن را پرینت بگیرید.

 

حکم بازنشستگان کشوری

حکم بازنشستگان کشوری از سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://www1.retirement.ir/hokm_n/default.aspx قابل دریافت است. بازنشستگان کشوری که مدت زیادی است منتظر همسان سازی حقوق ها هستند در این روزگار پرتورم و گرانی نیازمند حمایت بیشتر از سوی صندوق بازنشستگان کشوری هستند.

سایت سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری cspf.ir

در سال های گذشته، بازنشستگان کشوری، در ابتدای سال و پس از تصویب و اعمال افزایش حقوق بازنشستگی باید برای اطلاع از احکام جدید بازنشستگان کشوری حضورا به صندق بازنشستگی کشوری مراجعه نموده و احکام جدید بازنشستگی خود را دریافت می نمودند که فرآیندی وقت گیر و هزینه بر بود.

به همین دلیل، همراستا با گسترش مفهوم دولت الکترونیک و غیر حضوری شدن خدمات دولتی، صندوق بازنشستگی کشوری نیز اقدام به تاسیس سامانه ای نموده است که بازنشستگان کشوری می توانند در ابتدای هر سال، با مراجعه به آن برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری اقدام نمایند.

نحوه دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

بازنشستگان کشوری برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ و فیش حقوقی بازنشستگان لازم است که ابتدا وارد سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری شوند. ورود به سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری و نحوه دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ضمن راهنمای تصویری زیر برای شما توضیح داده شده است:

۱مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت صندوق بازنشستگی کشوری یعنی cspf.ir را جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر وارد صفحه اصلی سایت شوید.

۲برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ، بر روی گزینه (درگاه خدمات الکترونیکی ) که در تصویر با فلش قرمز مشخص گردیده، کلیک نمایید.

دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

همانطور که توضیح داده شد، در اوایل سال ۱۴۰۱ ، احکام حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ لحاظ شده و حقوق بسیاری از بازنشستگان کشوری در سال ۱۴۰۲ به طور میانگین به اندازه ۹۰ درصد افزایش داشته است.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ، کلیه بازنشستگان کشوری می توانند برای دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی اینترنتی www.cspf.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به دریافت حکم جدید بازنشستگی خود را انجام دهند. لازم به ذکر است افراد نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ندارند و تنها با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری می توان حکم جدید حقوقی بازنشستگان کشوری را دریافت نمود.

برای راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری، کافیست که طبق مراحل ذکر شده برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان کشوری که در این مقاله ذکر شد، پیش بروید.

لازم به ذکر است که برای دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ ، نیازی به ثبت نام غیر حضوری و یا حضوری در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir نیست و تنها می توان با وارد کردن کد ملی، شماره حساب و شماره دفتر کل بازنشستگان به سامانه وارد شد و فیش حقوقی خود را دریافت کرد.

 

 استعلام فیش حقوقی بازنشستگان

برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد آدرس https://services.sabasrm.ir/fish/Default.aspx شوید و اطلاعات خواسته شده را پر کنید. در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی مشاهده کنید. برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

شماره دفتر کل
کد ملی
شماره حساب

حکم بازنشستگان کشوری

در سال های گذشته، بازنشستگان کشوری، در ابتدای سال و پس از تصویب و اعمال افزایش حقوق بازنشستگی باید برای اطلاع از احکام جدید بازنشستگان کشوری حضورا به صندق بازنشستگی کشوری مراجعه نموده و احکام جدید بازنشستگی خود را دریافت می نمودند که فرآیندی وقت گیر و هزینه بر بود.

استعلام فیش حقوقی بازنشستگان کشوری

بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری فیش حقوقی خود را به شرح ذیل دریافت نمایند:

مشترکین می توانند با مراجعه به سایت فیش حقوقی بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و وارد کردن شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب خود حکم و یا فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوق پیام خطا نمایش داده شد، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریتهای صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید .

شماره دفتر کل، شماره ای است که در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشسته اختصاص داده شده و در تمام احکام حقوقی صادره ثبت گردیده است.

خبر خوشحال کننده نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان

بازنشستگان کشوری

وظیفه بگیران محترم جهت دریافت فیش حقوق مربوط به خود، باید شماره ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد .

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط