۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹

وحید هاشمیان به پرسپولیس نزدیک‌ تر شد؟/ هلیکوپتر در لیست ۲ سرمربی حضور دارد

احتمال زیادی وجود دارد که وحید هاشمیان بار دیگر و این مرتبه به عنوان کمک مربی به پرسپولیس بازگردد!

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رضا درویش در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که ۱۰ گزینه خارجی برای جانشینی یحیی گل‌محمدی وجود دارد اما اسامی آنها را رسانه‌ای نکرد.

با این وجود از گوشه و کنار خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ و الکس نوری دو گزینه جدی پرسپولیس در کنار برانکو برای جانشینی یحیی گل‌محمدی هستند.

دراگان اسکوچیچ سابقه همکاری خوب و موفقیت آمیزی در تیم ملی ایران در کنار وحید هاشمیان داشته و از طریق مدیربرنامه هایش پیغام داده که در صورت پرسپولیسی شدن، وحید هاشمیان را به عنوان دستیار انتخاب خواهد کرد.

همچنین الکس نوری که رابطه بسیار خوب و دوستانه ای در آلمان با وحید هاشمیان دارد در صورت عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس از وحید هاشمیان به عنوان دستیار استفاده خواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم؛ وحید هاشمیان سابقه بازی در تیم پرسپولیس را در کارنامه دارد.

او در سال ۱۳۸۹ و پس از ۱۱ سال بازی در بوندس لیگا در حالی از نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست که قرار بود از ابتدای فصل ه جمع قرمزها پیوندد با این جمله دایی که «وحید در برنامه های تاکتیکی من جایی ندارد» از پرسپولیس فاصله گرفت تا نیم فصل بعد، در این برنامه ها جای بگیرد. بعد از دیدار دوستانه و گرم هاشمیان و حبیب کاشانی در پشت صحنه برنامه ۹۰ که بعدها به یکی از رستوران های شیک تهران هم کشیده شد، وحید به پرسپولیس نزدیک تر شد تا بعد از گفت‌وگو با علی دایی و توافق با او سرانجام قرمزپوش شود.

جالب آن که او در دقیقه نود به تیم پرسپولیس ملحق شد زیرا پیش از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به‌دنبال بلیت برگشت خود به آلمان بود ولی برای پیوستن به پرسپولیس بلیت برگشت خود را باطل کرد. صحبت نهایی با دایی، زمینه ساز حضور وحید در پرسپولیس بود. پیشنهاد پیوستن به پرسپولیس در واقع نه از طرف دایی که از سوی سرپرست موقت پرسپولیس مطرح شد.

او در ۳۶ سالگی برای همیشه از دنیای بازی خداحافظی کرد و کفش هایش را آویخت.  حالا در صورتی که دراگان اسکوچیچ یا الکس نوری به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی برگزیده شوند آن گاه وحید هاشمیان می‌تواند این بار به عنوان مربی به تیم پرسپولیس باز گردد. هرچند گفته می‌شود شانس اصلی برای سرمربیگری پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ است!

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط