۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

واکنش مهاجم اسبق استقلال به بی توجهی فرهاد به شایعات اخیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش مهاجم اسبق استقلال به بی توجهی فرهاد به شایعات اخیر. علی لطیفی، هم تیمی سالهای گذشته فرهاد مجیدی در تیم استقلال درباره موضوع رفع شکایت گابریله پین و اینکه صفر تا صد این ماجرا توسط مدیران باشگ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش مهاجم اسبق استقلال به بی توجهی فرهاد به شایعات اخیر. علی لطیفی، هم تیمی سالهای گذشته فرهاد مجیدی در تیم استقلال درباره موضوع رفع شکایت گابریله پین و اینکه صفر تا صد این ماجرا توسط مدیران باشگاه صورت گرفته است اظهاراتی را مطرح کرد.

یکی از مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده در شرایطی گابریله پین را راضی کردند از شکایتش صرفنظر کند که فرهاد مجیدی هیچ نقشی در این زمینه نداشته است. نظر شما در این باره چیست؟

وقتی مسئولان استقلال اعلام می‌کنند فرهاد مجیدی در این زمینه نقشی نداشته من نمی‌توانم به طور قطع این موضوع را تایید یا رد کنم. قطعاً شما هم نمی‌دانید این موضوع تا چه اندازه درست است. چون قطعاً کسی در این زمینه با فرهاد مجیدی صحبت نکرده است. اما وقتی مسئولان باشگاه این صحبت را مطرح می‌کنند و گفته اند که مجیدی تأثیری در این زمینه نداشته این به نظرم موضوع بسیار مهم و واقعا ناگواری است.

چطور؟

مدتهاست که هواداران استقلال و کل باشگاه بابت مطالبات مربی خارجی فصل گذشته این تیم به دردسر افتاده اند و پنجره شان هم بسته بود و این یکی از عوامل به هم خوردن شرایط روحی روانی مدیران استقلال بوده است. وقتی هم که مدیران استقلال به لحاظ روحی روانی بر هم ریخته شوند خواه ناخواه این مسائل در عملکرد کلی تیم هم تاثیرگذار می‌شود و در مسائل فنی هم تاثیر مستقیم دارد. از سوی دیگر هواداران هم نگران می‌شوند و این فشار مضاعف می‌شود.

شخص شما در این زمینه چه انتظاری از فرهاد مجیدی داشتید؟

با توجه به دست باز او در امارات حداقل انتظاری که در این زمینه از فرهاد مجیدی میرفت این بود که پیش‌قدم می‌شد تا اولاً این ماجرا آن هم به خاطر ۵۰ هزار دلار از اول استارت نخورد. اگر هم شکایت شد باید کمک می‌کرد که این ماجرا هر چه سریعتر برطرف شود اما بدون تعارف باید بگویم امیدوارم این موضوع که فرهاد مجیدی هیچ کاری در این زمینه نکرده، درست نباشد. چون اگر این موضوع حقیقت داشته باشد خود فرهاد مجیدی باید جواب هواداران را بدهد.

چه صحبتی با دوست قدیمی‌تان(فرهاد مجیدی) دارید؟

از او یک خواهش دارم و آن این است که اگر این حرف‌ها در رابطه با فرهاد مجیدی دروغ است بیاید و پاسخ بدهد و شفاف سازی کند. چون الان با این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود هواداران به چند دسته تقسیم می‌شوند. یک عده طرفدار فرهاد مجیدی هستند، یک عدد طرفدار یک مربی دیگر ایرانی، یک عده هم طرفدار مربی خارجی و از همه مهمتر یک عده هم هستند که فقط اسم استقلال برای شان در وهله اول اهمیت است و کاری ندارند چه کسی در رأس تیم است. همه اینها در نهایت می‌خواهند بدانند آیا بازیکن و مربی محبوب استقلال در این زمینه کاری برای تیم شان انجام داده یا نه!

توضیح می‌دهید که چرا این توقع از فرهاد مجیدی وجود داشته که به استقلال کمک کند؟

هر کسی در استقلال چه یک روز تمرین کرده و چه ۱۵سال برایش به میدان رفته و بازیکنش بوده باشد مدیون نام استقلال است. در واقع همه ما مدیون استقلالیم. حالا یک نفر کمتر، یک نفر بیشتر.

فرهاد مجیدی در کدام دسته است؟

فرهاد جزو آن کسانی است که خیلی خیلی مدیون استقلال است.

چرا؟

چون فارغ از بحث بازیگری در این تیم که انصافاً هم بازیهای درخشانی برای این تیم انجام داده اما در عرصه مربیگری هم لطف بزرگی شامل حالش شده است. او نه تنها یک بار، بلکه سه بار این فرصت را پیدا کرد که در استقلال مربیگری کند.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

نمی‌خواهم فرهاد مجیدی را قضاوت کنم. او دوست صمیمی‌و قدیمی‌من است که من با او رفت آمد خانوادگی هم داشته ام. من همیشه برایش احترام قایلم چون بارها گفته به استقلال ارادت دارد و تیم محبوبش است اما وقتی مسئولین استقلال می‌گویند کاری در این زمینه نکرده پس بهترین کار این است بیاید و شفاف بگوید که آیا در این زمینه کمک کرده یا نه.

در طول روزهای گذشته یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران استقلال باز شدن پنجره باشگاه بود تا فتح الله زاده یارگیری و تیم را تقویت کند. ضمن اینکه شایعه شده بود عده ای دوست ندارند پنجره باشگاه باز شود تا استقلال قهرمانی اش را تکرار نکند. حتی این موضوع به برخی مسئولان پرسپولیسی سابق وزارت ورزش هم نسبت داده شد. این شایعات و شائبه‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

کسی که استقلال را دوست داشته باشد قطعا نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. البته ما ادله ای برای اثبات این شایعات نداریم اما برای اینکه این شائبه‌ها از بین برود من از مجیدی خواهش می‌کنم که بیاید پاسخگو باشد. مجیدی باید بیاید بگوید که اگر در این زمینه کاری انجام داده در چه ارتباط بوده و چرا مسئولان در حال دروغ پراکنی پشت سر او هستند. اما اگر در این زمینه قدمی‌برنداشته باز هم باید بگوید که چرا این کار را نکرده؟ اگر او از دستش برمی‌آمده که مانع شکایت گابریل پین بشود و نکرده چرا این کار را انجام نداده؟ چرا از اول اجازه داد که پین از استقلال شکایت کند؟ فراموش نکنیم که سرمربیان همیشه روی کمک مربیان‌شان تاثیر گذار هستند و این توقع از فرهاد مجیدی می‌رفته که از ابتدا مانع این کار شود. گرچه در نهایت پین یک تصمیم شخصی گرفته است. اما این مربی ایتالیایی با همین استقلال قهرمان لیگ ایران شد و پس از مدت‌ها دوباره نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

حرف باقیمانده ای دارید؟

بله! فرهاد مجیدی اگر در قبال این موضوع سکوت کند نشان دهنده این است که مسئولان استقلال حرف درستی زده اند و دلیل درخواست من از فرهاد برای همین است که مانع از ایجاد حاشیه دوباره برای استقلال شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار