۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸

واکنش مربی تیم ملی به غیبت آزمون در تمرینات/ قلعه ‌نویی خودش بیشتر در جریان وضعیت سردار است

مربی تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به شناخت بالای قلعه‌نویی او می‌تواند برای تیم ملی گزینه خوبی باشد.

واکنش مربی تیم ملی به غیبت آزمون در تمرینات/ قلعه ‌نویی خودش بیشتر در جریان وضعیت سردار است

رحمان رضایی در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: خوشبختانه با یک برنامه‌ریزی خوب شخص قلعه‌نویی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت. ان شالله او از پس آن بربیاید با توجه به شروع خوبی که از امروز خواهیم داشت، هر چند که برخی بازیکنان همراه با تیم‌های خودشان بازی دوستانه داشتند و برخی دیگر هم هنوز نیامدند و یکسری هم تازه از سفر آمده‌اند و به ریکاوری نیاز دارند. مطمئنا تمرین امروز سبک‌تر و با تعداد کمتری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه حداکثر نفرات در کنار ما نیستند و تا امشب به ایران می‌رسند باید از لحاظ بدنی ریکاوری خوبی داشته باشند تا از فردا تمرین بهتری با حداکثر نفرات داشته باشیم.

مربی تیم ملی فوتبال راجع به مصدومیت آزمون و غیبت در این اردو گفت: من اطلاع دقیقی از این وضعیت ندارم اما ان شاالله ببینیم چه چیزی پیش خواهد آمد. قلعه‌نویی خودش بیشتر در جریان وضعیت سردار است.

رضایی درباره انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: من فکر می‌کنم قلعه نویی در این شرایط به خوبی تیم ملی را هدایت کند آن هم با توجه به شناخت، سابقه خوبی که از لیگ ایران و از همه مهم‌تر از تیم‌های آسیایی دارد. او همچنین سابقه سرمربیگری در جام ملت‌ها را هم در کارنامه دارد و ان شاالله امسال در این فاصله کمتر یک سال تا شروع جام ملت‌های آسیا بتوانیم یک تیم خوب روانه بازی‌ها کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر به قهرمانی ایران در جام ملت‌ها امیدوار است، گفت: صحبت کردن درباره قهرمانی در جام ملت‌ها از الان خیلی جالب نیست، باید ببینیم تا سال آینده شرایط بازیکنان چگونه خواهد بود. قلعه‌نویی مصمم است ناکامی‌های چند ساله را در جام ملت‌ها به پایان برساند. آخرین باری که در جام ملت‌ها مقام آوردیم سال ۲۰۰۴ بود. علی‌رغم کیفیت بازیکنان و همین‌طور رنکینگ تیم ملی در فیفا، نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و قهرمان شویم سرمربی تیم ملی مصمم است که تیم خوبی داشته باشیم تا از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم. البته تیم‌های دیگر هم بیکار ننشستند و کره و ژاپن و تیم‌های عربی خوب کار کردند و برنامه‌ریزی دارند و پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار