۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

واکنش فوری اسطوره باشگاه پرسپولیس به اظهارات پرحاشیه پیشکسوت استقلال در خصوص ورود VAR/نوری؟ محمد نوری کیه؟ من نمی شناسم/ حرف‌هایی می‌زنند که مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،واکنش فوری اسطوره باشگاه پرسپولیس به اظهارات پرحاشیه پیشکسوت استقلال در خصوص ورود VAR/نوری؟ محمد نوری کیه؟ من نمی شناسم/ حرف‌هایی می‌زنند که مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد!. به تاز...

بهترین گزینه برای مربی گری پرسپولیس / من بهترین گزینه برای پرسپولیس هستم + حزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،واکنش فوری اسطوره باشگاه پرسپولیس به اظهارات پرحاشیه پیشکسوت استقلال در خصوص ورود VAR/نوری؟ محمد نوری کیه؟ من نمی شناسم/ حرف‌هایی می‌زنند که مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد!. به تازگی محمد نوری بازیکن سابق استقلال مصاحبه کرده و گفته است: «راه اندازی VAR در لیگ فصل بعد قطعا این خبر بدی برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود.

وحید قلیچ: محمد نوری کیست؟ نمی‌شناسم!/ پرسپولیس نبود با صحبت درباره چه چیزی معروف می‌شدند؟/ پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی هستند

آنها الان با شنیدن این خبر عزا گرفته اند که ای وای از فصل بعد دیگر نمی‌توانیم روی داوری‌ها حساب باز کنیم. ین خبر برای تیم پرسپولیس و مسئولان این باشگاه  حکم خداحافظی با قهرمانی را دارد. چون دیگر کسی نمی‌تواند هر طور دلش خواست برای تیم پرسپولیس قضاوت کند و VAR مو را از ماست می‌کشد.»

این صحبت‌ها حالا واکنش یک پیشکسوت پرسپولیس را به دنبال داشته است. وحید قلیچ در این رابطه به   گفت: «راستش را بخواهید نمی‌دانم محمد نوری کیست؟ من فقط یک محمد نوری می‌شناسم که در سال‌های اخیر در پرسپولیس بازی می‌کرد، پاس‌های خوبی می‌داد و به استقلال هم گل زد. محمد نوری که من می‌شناسم الان در ذوب آهن دستیار مهدی تارتار است.»

وی ادامه داد: «من نمی‌دانم اگر تیم پرسپولیس نبود برخی‌ها درباره چه چیزی صحبت کرده و معروف می‌شدند؟ این آقا شاید می‌خواهد خودش را برای هواداران استقلال شیرین کند اما واقعیت امر این است که پرسپولیس تیم خوبی است، نفرات خوبی هم دارد و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. پرسپولیس اصلا نیازی به سود بردن از اشتباهات داوری ندارد ضمن آن که همه ایران می‌دانند این فصل چقدر داوری‌ها به ضرر تیم ما بوده است. در همین چند بازی گذشته شما نگاه کنید و ببینید اگر اشتباهات داوری نبود پرسپولیس با چند امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر بود.»

گلر اسبق پرسپولیس افزود: «اتفاقا تیم پرسپولیس و هوادارانش به شدت از ورود VAR به فوتبال ایران استقبال می‌کنند چرا که به نفع تیم ماست. در این دو، سه سال تیمی که از نبود کمک داور ویدئویی سود برده اسمش پرسپولیس نبوده و خود آقایان هم این موضوع را می‌دانند اما حرف‌هایی می‌زنند که مرغ پخته هم خنده‌اش می‌گیرد!»

پیشکسوت استقلال

پیشکسوت استقلال

وحید قلیچ در خصوص عملکرد احمد گوهری جانشین علیرضا بیرانوند نیز گفت: «من مصاحبه‌ای از گوهری دیدم که تعجب کردم. او گفته بود نمی‌داند کلین شیت چیست؟! آخر این هم حرف است؟ پرسپولیس و همین طور استقلال اگر بیرانوند و حسین حسینی را نداشته بشند واقعا به مشکل برمی‌خورند. هر دو تیم گلرهای دوم مطمئنی ندارند و این به نظر من جالب نیست.»

وی اشاره‌ای هم به حمید مطهری سرمربی فعلی نساجی مازندران و کمک مربی سابق پرسپولیس کرد و تصریح کرد: «حمید مطهری را از نوجوانی و جوانی می‌شناسم. او بچه محل من است و در تیم وحدت زیر نظر مجید جلالی بازی می‌کرد. یک‌هافبک پاسور، سربالا، شوتزن و مستعد که در ۱۷ سالگی خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد. او در همه رده‌های ملی بازی کرد و اگر مصدوم نمی‌شد حتم بدانید ۱۰۰ بازی ملی داشت. در مربیگری هم کنار یحیی گل محمدی و مجید جلالی یک دستیار وفادار و خوب بود و این روزها در سال اول مربیگری‌اش هم با نساجی مازندران نتایج خوبی گرفته است. من دیدم برخی‌ها می‌خواهند حمید مطهری را تحت فشار بگذارند اما به بچه محل خوبم توصیه می‌کنم آرامش داشته باشد. من مطمئن هستم حمید مطهری در سال‌های آینده و به زودی بهترین مربی ایران می‌شود چون شخصیت و جنم آن را دارد. دوست داشتم این حرف‌ها را در یک مصاحبه بزنم.»

وحید قلیچ در پایان خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: «پرسپولیس به نظر من شانس اول قهرمانی است و بعد از پرسپولیس هم انصافا تیم فعلی سپاهان تیم مدعی قهرمانی است. رقابت بین یحیی گل‌محمدی و سرمربی سپاهان است که دستیار سابق مورینیو بوده اما من فکر می‌کنم در نهایت یحیی برنده این جدال در پایان لیگ بیست و دوم شود. پرسپولیس واقعا یک سروگردن بالاتر از بقیه تیم‌هاست و در دفاع و حمله متعادل و خوب است.»

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط