۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

واکنش فتح الله زاده به شایعه حضور نعمتی در استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،واکنش فتح الله زاده به شایعه حضور نعمتی در استقلال. حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، در ارتباط با ماجرای مطرح شدن نام سیامک نعمتی حول و حوش ...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،واکنش فتح الله زاده به شایعه حضور نعمتی در استقلال. حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، در ارتباط با ماجرای مطرح شدن نام سیامک نعمتی حول و حوش باشگاه استقلال اظهار داشت: «با توجه به اینکه تیم استقلال در پست این بازیکن بازیکنانی مثل صالح حردانی و کوین یامگا را در اختیار دارد هر فردی که از شرایط خوب استقلال در این پست اطلاع کافی داشته باشد، می‌داند باشگاه ما در این پست نیازی به بازیکن ندارد و شاید این اخبار به نوعی بازارگرمی کردن برای نفراتی باشد که در این روزها دنبال تیم می‌گردند».

وی افزود: «با کمال احترام به اسامی بازیکنانی که این روزها اسامی‌شان در ارتباط با حضورشان در تیم استقلال مطرح می‌شود باید بگویم هر بازیکنی مورد نظر ما باشد از طریق کانال رسمی باشگاه اعلام می‌شود اما در ارتباط با اسامی که به تازگی در ارتباط با حضور در تیم استقلال مطرح شده برنامه ای نداریم و از آن مهمتر ما فعلاً مترصد باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی هستیم».

یامگا – حردانی – رضایی

این عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: «پیش از هر موضوعی ما باید بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم که به همین دلیل قرار است مدیرعامل باشگاه فردا بازم امارات شود تا در دیدار با طلبکاران استقلال که پنجره نقل و انتقالاتی تیم را بسته اند با آنها به مذاکره بپردازد و این مشکل را ظرف روزهای آینده برطرف کند».

کریمی تاکید کرد: «تمام تلاش کادر مدیریتی در این راستا است که بتوانیم تا پیش از پایان هفته و موعد قانونی تمام شدن فصل نقل و انتقالات زمستانی این پنجره را باز کنیم. البته این نوید را به هواداران باشگاه‌مان می‌دهیم که تمام تلاشم مان را در این مسیر به کار خواهیم بست. ضمناً به لحاظ مالی هم مشکلی برای پرداخت پول طلبکاران نداریم فقط باید امیدوار باشیم مراحل اداری و جابجایی پول به سرعت انجام شود».

شایان ذکر است؛ گابریله پین و هروویه میلیچ اعضای خارجی تیم استقلال در فصل‌های پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتشان با شکایت به فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را بسته‌اند. ضمن اینکه فصل نقل و انتقالاتی در ساعت ۲۴ روز ششم بهمن ماه، پنجشنبه هفته جاری به پایان می‌رسد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار