۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

واکنش عجیب افشاریان به کسر امتیاز از سپاهان/ رای جنجالی شکسته می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، شب گذشته رای عجیبی علیه سپاهان روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که طبق آن ۴ امتیاز از سپاهان کم شد و همچنین این باشگاه باید ۴۰ میلیارد تومان جریمه بدهد. پس از این رای تعداد زیادی از اهالی...

واکنش عجیب افشاریان به کسر امتیاز از سپاهان/ رای جنجالی شکسته می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، شب گذشته رای عجیبی علیه سپاهان روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که طبق آن ۴ امتیاز از سپاهان کم شد و همچنین این باشگاه باید ۴۰ میلیارد تومان جریمه بدهد. پس از این رای تعداد زیادی از اهالی فوتبال چه به عنوان موافق و چه مخالف صحبت کرده‌اند و مشخص نیست این رای خواهد شکست یا خیر.

گفته می‌شود در خصوص تیم‌های دیگر نیز تحقیقات آغاز شده و احتمال دارد چنین رای‌هایی علیه باشگاه‌های دیگر لیگ برتری وضع شوند.

خداداد افشاریان عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حاشیه دوره مربیگری در بندرعباس در پاسخ به سوالی در خصوص این رای کمیته انضباطی فدراسیون گفت: من در رابطه با کمیته انضباطی، کمیته مسابقات و سازمانی که به سقف قراردادها اشراف دارد، هیچ گونه اطلاعاتی ندارم و در رابطه با داوری هر سوالی داشتید در خدمت شما هستم.

وی افزود: کمیته انضباطی، مجموعه سپاهان و تیم‌های شاکی حتما به یک پروسه‌ای رسیدند و در نهایت کمیته استیناف و انضباطی وجود دارد که به جمع‌بندی خواهند رسید و من به عنوان عضو هیات رئیسه فقط در مورد داوری پاسخگو هستم.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط