۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱

واکنش خرس گریزلی به حمله یک گرگ به توله اش+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، غریزه مادری نیروی قدرتمند طبیعت است و خرس گریزلی یکی از قوی ترین ها را در قلمرو حیوانات دارد! کلیپ کوتاه زیر یک خرس مادر را نشان می دهد که به قول خود عمل می کند و برای محافظت از توله اش وارد عمل ...

واکنش خرس گریزلی به حمله یک گرگ به توله اش+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، غریزه مادری نیروی قدرتمند طبیعت است و خرس گریزلی یکی از قوی ترین ها را در قلمرو حیوانات دارد! کلیپ کوتاه زیر یک خرس مادر را نشان می دهد که به قول خود عمل می کند و برای محافظت از توله اش وارد عمل می شود.

 

 

با شروع ویدیو، ما یک گرگ را می بینیم که در امتداد یک کوهپایه حرکت می کند، اما هدف او به زودی مشخص می شود. گرگ متوجه یک بچه خرس کوچک شده است و به آن نزدیک می شود. در این هنگام توله خرس با دیدن گرگ دچار وحشت شده و به بالای کوهپایه فرار می کند. در همان زمان، خرس گریزلی مادر متوجه می شود که یک خطر توله اش را تهدید می کند. خرس مادر فورا به سمت توله اش خیز برمی دارد و خود را به آن می رساند.

پس از اینکه خرس مادر خیالش از سالم بودن توله‌اش مطمئن می شود، منطقه را برای یافتن گرگ مشکل‌ساز بررسی می‌کند. با این حال، گرگ مدت‌هاست که آنجا را ترک کرده و رفته است.

شوربختانه، خرس های گریزلی کوچک تا رسیدن به بزرگسالی زندگی پرخطری را تجربه می کنند. اگر از تهدیدهایی مانند تخریب زیستگاه و بیماری بگذریم موجودات رقیب خرس های گریزلی مانند شیرهای کوهی و گرگ ها اگر فرصتی پیدا کنند به توله های آنها حمله می کنند.

از آنجایی که خرس های گریزلی پدر خیلی زود از خانواده خود جدا می شوند خرس های مادر وظیفه مراقبت از فرزندان خود را بر عهده دارند. معمولاً خرس‌های گریزلی فقط تعداد انگشت شماری توله دارند و از همین توله های خود به بهترین شکل ممکن محافظت می کنند.  می توان گفت که این یک سازگاری طبیعی است که گریزلی های مادر از خشن ترین والدین در قلمرو حیوانات هستند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط