۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸

واکنش خداداد عزیزی به رفتن کی‌روش از ایران/ حاشیه‌ها در ادامه دامن پرسپولیس را خواهد گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،واکنش خداداد عزیزی به رفتن کی‌روش از ایران/ حاشیه‌ها در ادامه دامن پرسپولیس را خواهد گرفت. خداداد عزیزی در حاشیه دیدار خیریه ستارگان ۹۸ و هنرمندان اظهار داشت: برگزار کننده مسابق...

سرمربی تیم ملی، صدای استقلالی ها رو درآورد / اعتراض عجیب این آبی پوش به حرکت عجیب کی روش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،واکنش خداداد عزیزی به رفتن کی‌روش از ایران/ حاشیه‌ها در ادامه دامن پرسپولیس را خواهد گرفت. خداداد عزیزی در حاشیه دیدار خیریه ستارگان ۹۸ و هنرمندان اظهار داشت: برگزار کننده مسابقه امروز دوستان هنرمند بودند که از ما دعوت کردند تا در این مسابقه شرکت کنیم. ما هم دیدیم کار خیر است و آن را قبول کردیم. بازیکنان تیم ملی ۹۸ همیشه پای کار هستند و با یک تلفن توانستیم امروز در کنار هم جمع شویم و امیدوارم آن چیزی که مد نظر است تأمین شود و به دست مردم عزیز خوی برسد.

خدادادعزیزی درباره لیگ برتر فوتبال کشورمان عنوان کرد: لیگ برتر امسال فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را داشته و هیچ تیمی ثبات لازم را نداشته است اما فکر می‌کنم سپاهان شرایط بهتری دارد. پرسپولیس شرایط خوبی داشت و در حال فاصله گرفتن از رقیبان بود اما متاسفانه این تیم دچار یک سری حاشیه‌ها شد. این حاشیه‌ها در ادامه دامن پرسپولیس را خواهد گرفت و کارش در ادامه سخت تر خواهد کرد.

وی در خصوص رفتن کی‌روش از ایران هم گفت: کی‌روش دیگر رفت و حرفی نمی توان زد، بگذریم او رفته و امیدوارم هرکجا که هست موفقش کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط