۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸

واکنش جواد امام به خاتمی

مدیرعامل بنیاد باران درباره ادعای روزنامه کیهان مبنی بر داشتن اسنادی درباره دیدار رییس دولت اصلاحات با جورج سوروس می گوید که این اظهارات ادامه هذیان گویی های ذهن بیمار است و ارزش پاسخگویی ندارد.

واکنش جواد امام به خاتمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران و معاون وزیر نیرو در دولت اصلاحات، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان درباره ادعای مدیر مسئول روزنامه کیهان مبنی بر داشتن اسنادی درباره دیدار سید محمد خاتمی و جورج سوروس گفت: طرح چنین موضوعی از ابتدا ساخته و پرداخته ذهن‌های بیمار بود و انقدر نسبت به تهمت زدن به دیگران بی‌تقوا هستند که از هر مرزی عبور می‌کنند.

وی در اینباره خاطرنشان کرد: این اظهارات نوعی هذیان‌گویی است و ارزش پاسخگویی ندارد .

امام با بیان این که «مردم کیهان را به خوبی می شناسند»، افزود: جریان کیهان در جامعه امروز در حال احتضار است و کسی که در حال احتضار است هر حرفی می زند و هر ادعایی مظرح می کند و به او حرجی نیست.

امام درباره گفته مدیرمسئول روزنامه کیهان بر این مبنا که «آقای خاتمی شکایت خود از ما درباره خبر دیدار با سوروس را پیگیری نمی کند چرا که می داند دو زونکن سند در اینباره داریم»، تصریح کرد: درباره این ادعا از مجاری مربوطه در سیستم قضایی و قانونی کشور اقدام شده اما راه به جایی برده نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کسانی که این ادعاها را مطرح می کنند از پشتوانه هایی برخوردارند که به راحتی با آبرو و شخصیت افراد بازی می کنند اما با لطف خدا و آگاهی مردم این ادعاها راه به جایی نمی برد.

امام هچنین در واکنش به اظهارات برخی چهره های اصولگرا و نمایندگان مجلس یازدهم مبنی بر استفاده از عنوان «اصلاح طلب آمریکایی» گفت: جریان اصلاح طلب در هر برهه‌ای منافع و مصلحت نظام را و مردم را تشخیص داده و بر منافع خود مقدم دانسته است.

وی ادامه داد: این که امروز بعد از ۱۸ سال مذاکره هسته ای و غیر هسته ای و برجام، اصولگرایان در مسیری قرار گرفتند و حرف آن را می زنند که اصلاح طلبان از ابتدا به ساکن از آن سخن می گفتند به خوبی نشان می دهد کدام جریان دلسوز نظام بود.

مدیرعامل بنیاد باران خاطر نشان کرد: آن ها از این ادبیات عباراتی مثل اصلاح طلب آمریکایی استفاده می کردند و می کنند اما در نهایت بعد از حاشیه سازی در مسیری که اصلاح طلبان حرکت می کردند، قرار می گیرند.

امام با تاکید بر این که اصولگرایان پذیرش مسئولیت اقدامات خود را بیاموزند، گفت: اصلاح طلبان همان هایی هستند که یک اصولگرا به نام آقای روحانی را به یک جریان انحرافی که از دل اصولگرایان بیرون آمده بود ترجیح دادند بنابراین برای آن ها در هر برهه ای مصلحت نظام، کشور و مردم اهمیت دارد.

وی تاکید کرد: بهتر است اصولگرایان مسئولیت احمدی نژاد را قبول کنند کما این که اصلاح طلبان  علی رغم اینکه، هیچ نقش و مشارکتی در تصمیم گیری ها در دولت آقای روحانی نداشتند اما مسئولیت حمایت خود از ایشان  را پذیرفتند.

معاون وزیر نیرو در دولت اصلاحات تصریح کرد: این آقایان امروز به مسیری برگشتند که ۸ سال دولت روحانی وقتی در حال تلاش برای احیا برجام و حفاظت از منافع ملی بود در مسیر او سنگ اندازی کردند و این شعارهای فعلی هم برای فرار رو به جلو است.

به گزارش منیبان، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان، اخیرا گفته است: «آقای خاتمی دو بار با جرج سوروس (سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی و پشتیبان و تامین‌کننده مالی فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸) ملاقات داشته است. ایشان از ما شکایت کرده که وانمود کند خبر کیهان بی‌اساس است ولی شکایت خود را پیگیری نمی‌کند چون می‌داند که ما یک زونکن سند مستحکم از این ملاقات داریم.»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار