۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵

واکنش باشگاه استقلال به جذب سردار آزمون و قلی‌زاده/ ساپینتو و فتح‌الله‌زاده به توافق نهایی رسیدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش باشگاه استقلال به جذب سردار آزمون و قلی‌زاده/ ساپینتو و فتح‌الله‌زاده به توافق نهایی رسیدند. حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه بر اساس نقل قولی از او، عنوان شده که باشگاه ...

واکنش باشگاه استقلال به جذب سردار آزمون و قلی‌زاده/ ساپینتو و فتح‌الله‌زاده به توافق نهایی رسیدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش باشگاه استقلال به جذب سردار آزمون و قلی‌زاده/ ساپینتو و فتح‌الله‌زاده به توافق نهایی رسیدند. حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه بر اساس نقل قولی از او، عنوان شده که باشگاه استقلال نمی‌تواند بازیکن جدید بگیرد، گفت: من در مورد سردار آزمون و علی قلی‌زاده صحبت کردم و گفتم این دو بازیکن با شرایطی که در باشگاه‌ خودشان دارند به ایران نمی‌آیند. هزینه بالای انتقال این بازیکنان یکی از مشکلات موجود است. به همین خاطر نمی‌توانیم از حضورشان استفاده کنیم. در مورد بازیکن خارجی هم سرمربی تیم و مدیرعامل باشگاه توافق کردند فعلا بازیکنی جذب نشود و با همین نفرات به کار ادامه بدهیم. ما روی نیمکت هم یک تیم داریم و می‌توانیم با آن‌ها به کسب نتایج خوب ادامه بدهیم.

وی در خصوص تکرار حاشیه سازی‌ها علیه ساپینتو در هر بازی، گفت: متاسفانه در هر بازی شاهدیم که این اتفاق می‌افتد و عده‌ای هم از این ماجرا سو استفاده می‌کنند. مدیریت باشگاه همه جانبه از تیم حمایت می‌کند و پشتیبان تیم است. با هر فرد یا مجموعه‌ای هم که بخواهد در کار تیم خلل ایجاد کند یا با شیطنت قصد تخریب استقلال را داشته باشد از طریق مراجع قانونی و تصمیم گیرنده، برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار