۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

واکسن آنفولانزا رایگان شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به تازگی خبری مبنی بر رایگان شدن واکسن آنفولانزا برای گروه های هدف اعلام شده است برای جزئیات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید. حیدر محمدی، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در ر...

واکسن آنفولانزا رایگان شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به تازگی خبری مبنی بر رایگان شدن واکسن آنفولانزا برای گروه های هدف اعلام شده است برای جزئیات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

واکسن آنفولانزا رایگان شد!

حیدر محمدی، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در رابطه با واکسن آنفولانزا گفت: خوشبختانه در خصوص واکسن آنفولانزا کمبود نداریم و از طریق منابع وارداتی و تولید داخل توانسته‌ایم واکسن مورد نیاز را تأمین کنیم.

مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ادامه داد: از مرداد تا کنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار دَُز واکسن آنفولانزا وارد کردیم و بیش از ۸۰۰ هزار دُز آن به مراکز بهداشت زیر نظر معاونت بهداشت وزارت بهداشت توزیع شده که برای گروه‌های هدف رایگان است.

واکسن آنفولانزا ایرانی

محمدی گفت: واکسن آنفولانزای تولید داخلی هم امسال برای نخستین بار به‌دست مردم می‌رسد که تا کنون ۵۳ هزار دُز آن در داروخانه‌های منتخب توزیع شده است.

 

مطالب مرتبط