۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

وام های بانک رسالت| ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت سریع و فوری

سیر تا پیاز وام های بانک رسالت و ورودی بانک رسالت را در اندیشه معاصر می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام بانک رسالت تحت شرایط افتتاح حساب در این بانک و داشتن گردش حساب به متقاضیان اعطا می شود. پرداخت وام فوری و وام بدون ضامن از جمله خدمات این بانک است که پس از انجام اعتبار سنجی مرآت به مشتریان ممتاز با سود ۲ درصد تعلق می گیرد که در این گزارش از اندیشه معاصر علاوه بر وام های بانک رسالت به نحوه ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت هم اشاره داشته ایم.

بانک رسالت

وام های بانک رسالت

وام های بانک رسالت

اخیرا بانک رسالت از تسهیلات جدیدی رونمایی کرده است و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام می‌دهد. این وام به کسانی داده می‌شود که در این بانک حساب دارند و از گردش حساب خوبی برخوردار هستند. در این بخش، اطلاعات لازم در خصوص انواع وام‌های بانک رسالت را بیان می‌کنیم. بیشتر مراحل دریافت وام از این بانک به صورت آنلاین انجام می‌شوند.

وام قرض‌الحسنه بانک رسالت

این وام ۲ درصد سود دارد و با کارمزد دو درصد هم به شما تعلق می‌گیرد. سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان است و برای دریافت آن به سپرده احتیاج دارید. برای دریافت وام قرض‌الحسنه‌ی بانک رسالت، سپرده‌ی شما حداقل ۳ و حداقل ۶ ماه باید در حساب بماند. نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۱۰۰ درصد است. یعنی اگر خواب سپرده ۶ ماه باشد، نسبت مبلغ وام ۱۰۰ درصد است و باید مبلغ آن را در ۱۲ ماه پرداخت کنید.

درصورتی‌که خواب سپرده بیشتر از ۶ ماه باشد، ۲ قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود. برای ثبت‌نام در وام قرض‌الحسنه‌ی بانک رسالت باید در پیش‌خوان مجازی بانک رسالت ثبت‌نام کنید، ثبت‌نام در این پیش‌خوان به کد ملی و شماره همراه احتیاج دارد. بعد از ثبت‌نام غیرحضوری، کارشناس‌های بانک با شما تماس می‌گیرند و مامور بانک برای انجام مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک به محل شما مراجعه می‌کند.

بنابراین، برای دریافت این وام لازم نیست به بانک رسالت مراجعه کنید. آخرین مرحله، مراجعه به سامانه‌‌ی اعتبارسنجی مرآت و مشاهده‌ی میزان اعتبار است. حالا می‌توانید مراحل دریافت وام را شروع کنید. مراحل دریافت وام در شعبه‌های بانک رسالت انجام می‌شوند. معمولا یک تا دو هفته بعد از تشکیل پرونده، وام شما واریز می‌شود. وام این بانک را می‌توانید بین ۱ تا ۵ سال پرداخت کنید.

وام بدون ضامن بانک رسالت

در بین انواع وام‌های بانک رسالت، وام بدون ضامن محبوبیت بیشتری دارد. به‌طور کلی برای دریافت وام به ضامن معتبر و رسمی و وثیقه‌ی الکترونیکی احتیاج دارید. اما اگر بتوانید از بانک اعتبار ممتاز بگیرید، می‌توانید بدون ضامن از بانک وام بگیرید. برای کسب رتبه‌ی ممتاز نباید سوءسابقه، چک برگشتی و بدهی معوقه داشته باشه باشید. در این حالت، دریافت وام بدون ضامن و سفته‌ی الکترونیکی انجام می‌شود.

راهنمای اعتبارسنجی بانک رسالت

برای این کار باید به سامانه‌ی اعتبارسنجی مرآت مراجعه کنید. ثبت‌نام در این سامانه به کد ملی، و شماره همراه احتیاج دارد. برای اعتبارسنجی، بانک اطلاعات حساب‌های بانکی، اطلاعات تسهیلات و اطلاعات مربوط به چک برگشتی را بررسی می‌کند. همچنین، اطلاعاتی مثل درآمد، سابقه‌ی چک برگشتی و سابقه‌ی بازپرداخت تعهدات بانکی در نتیجه‌ی اعتبارسنجی تاثیر دارند. وضعیت تاهل، نوع سازمان محل کار، تعهدات حمایتی خانواده، دین و سابقه‌ی بیماری در نتیجه‌ی اعتبارسنجی تاثیرگذار نیستند.

در نهایت، نتیجه‌ی اعتبارسنجی شما در یکی از دسته‌های ممتاز، کاملا متناسب، متناسب و نامتناسب قرار می‌گیرد. اگر نمره‌ی اعتباری ممتاز بگیرید، لازم نیست ضامن معرفی کنید و سفته‌ی الکترونیکی بدهید.

کسانی که نمره‌ی اعتباری کاملا متناسب بگیرند، باید سفته‌ی الکترونیکی ارائه دهند. دارندگان نمره‌ی اعتباری متناسب هم به سفته‌ی الکترونیکی و معرفی یک ضامن واجد شرایط برای ضمانت احتیاج دارند. نکته‌ی آخر اینکه اگر ثبت درخواست وام شما در سامانه‌ی بانک رسالت با مشکل مواجه شود، رنگ درخواست در سامانه صورتی می‌شود. این رنگ نشان می‌دهد که درخواست تسهیلات شما رد شده است.

سطح اعتباری چیست؟

بعد از ثبت‌نام در سامانه‌ی مرآت، این سامانه اطلاعات شغلی، درآمدی و اقساط قبلی شما را بررسی می‌کند و شما را در ۴ سطح اعتباری قرار می‌دهد. این سطح‌ها، ممتاز، کاملا متناسب، متناسب و نامتناسب هستند. سطح اعتباری ممتاز نشان‌دهنده‌ی این است که فرد تمام اقساطش را به‌موقع و بدون تاخیر پرداخت کرده است و خوش حساب است. همچنین، کسانی‌که شغل پایداری دارند، جزو سطح اعتباری ممتاز قرار می‌گیرند.

شرایط وام‌های بانک رسالت چیست؟

برای دریافت تسهیلات بانک رسالت، نباید به این بانک بدهکار باشید و باید وام‌های قبلی را تسویه کرده باشید. نداشتن سابقه‌ی چک برگشتی هم از دیگر شرایط دریافت وام بانک رسالت است. اگر شرایط دریافت وام را ندارید، بانک رسالت به شما اجازه می‌دهد که امتیاز وام را به شخص دیگری واگذار کنید. مثلاً، در صورتی‌که پول شما برای مدت‌زمان مشخصی در بانک مانده است و هنوز شرایط دریافت وام را ندارید، می‌توانید امتیاز وام را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری بدهید.

برای گرفتن وام بانک رسالت به چه مدارکی احتیاج دارید؟

اگر در بانک رسالت حساب ندارید، برای افتتاح حساب باید با شناسنامه و کارت ملی به بانک بروید. علاوه‌بر این‌ها، موارد زیر هم جزو مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت هستند:

مدرک احراز شغلی مانند فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار
نتیجه‌ی اعتبارسنجی سامانه‌ی مرآت
اطلاعات سکونتی و فردی
معرفی یک ضامن رسمی و ارائه‌ی مدارک هویتی و شغلی
ارائه‌ی سفته‌ی الکترونیکی با کد یکتای آن

بعد از تحویل این مدارک به بانک، درخواست شما بررسی می‌شود و زمان بازپرداخت آن مشخص می‌شود. درصورتی‌که درخواست وام تایید شود، با پیامک به شما اطلاع می‌دهند. بعد از دریافت پیامک تایید وام، می‌توانید برای ثبت امضا و تکمیل مراحل دریافت وام به شعبه‌های بانک رسالت بروید.

ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت سریع و فوری

پیشخوان مجازی بانک رسالت pishkhan.rqbank.ir

در این سامانه تمامی درخواست های مشتریان از قبیل صدور و تحویل دسته چک مجدد، واریز و برداشت نقدی، صدور و تحویل گواهی تمکن مالی، صدور و تحویل چک رمزدار و … به صورت شبانه روزی و در بستر اینترنت ثبت می شود. در این مقاله علاوه بر پیشخوان مجازی بانک رسالت به آدرس pishkhan.rqbank.ir و امکانات آن و همچنین نحوه ورود به آن مروری بر سایت بخش ها و امکانات این سایت خواهیم داشت.

معرفی پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت pishkhan.rqbank.ir

پیشخوان مجازی بانک رسالت به منظور کاهش رفت و آمد و صرفه‌جویی در وقت مشتریان ایجاد شده است. بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی بدون شعبه در کشور است که تمامی خدمات خود را به صورت غیر حضوری به مشتریان ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات پیشخوان مجازی بانک رسالت لازم است تا در یکی از شعب بانک رسالت اقدام به افتتاح حساب و احراز هویت نمایید. مشتریان قرض الحسنه رسالت می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی pishkhan.rqbank.ir و وارد کردن اطلاعات درخواستی شامل نام و نام خانوادگی، شماره همراه و کد امنیتی به حساب خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات ارائه شده در این پیشخوان شامل بانکداری مدرن، خدمات چک، خدمات کارت، انتقال وجه، تسهیلات، خدمات سپرده، سهام عدالت و … است. همچنین رسالت کارت به عنوان زیر مجموعه ای از بانک قرض الحسنه رسالت در راستای فرهنگ استفاده از پول الکترونیکی و به منظور تسهیل در انجام امور مالی ایجاد شده است.

پیشخوان مجازی بانک رسالت نسخه بتا pwa.rqbank.ir (جدید)

به تازگی پیشخوان بانک رسالت نسخه بتا با آدرس اینترنتی https://pwa.rqbank.ir به روی کار آمده است. با ورود به نسخه‎ بتا می‌توانید از همان ویژگی‌های پیشخوان مجازی که قبلا استفاده می‌کردید، بهره‌مند شوید. (با کیبورد انگلیسی تایپ کنید.)

برای استفاده از خدماتی که در پیشخوان رسالت نسخه بتا ارائه شده‌اند، باید احراز هویت فراشناسا را انجام بدهید. برای طی کردن فرآیند احراز هویت فراشناسا لازم است با موبایل خود وارد نسخه بتای پیشخوان شوید. کد پشت کارت ملی را وارد کنید. بعد از ضبط عکس سلفی و ویدئو، آن را ارسال کنید تا دسترسی شما به بخش خدمات مورد نظرتان فعال شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط