۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی با تحویل فوری | وام قرض الحسنه با سود فقط ۵ درصد برای همه + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با نرخ کارمزد چهار درصدی علاقه مند هستند باید در یکی از شعب بانک مسکن برای افتتاح سپرده جاری اقدام کنند. ضمنا این افراد باید حداقل به میزان ...

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی با تحویل فوری | وام قرض الحسنه با سود فقط ۵ درصد برای همه + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی با نرخ کارمزد چهار درصدی علاقه مند هستند باید در یکی از شعب بانک مسکن برای افتتاح سپرده جاری اقدام کنند. ضمنا این افراد باید حداقل به میزان ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگه دارند. مدت زمان خواب سپرده برای امکان تقاضای این تسهیلات، حداقل یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید به فکر داشتن اعتبار شغلی و ضامن رسمی واجد شرایط باشند. در صورت تشخیص بانک، دریافت کنندگان این تسهیلات طی ۶۰ ماه امکان بازپرداخت آن را دارند.
در صورتی که بانک فرد را برای دریافت حداکثر مبلغ تسهیلات با نرخ کارمزد و سقف مدت زمان بازپرداخت ذکر شده واجد شرایط تشخیص بدهد، میزان هر قسط برای وی ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان است. کل سود تسهیلات به ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان می‌رسد. میزان رقم وام و سود آن با هم به ۳۳۱ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۹۷ تومان خواهد رسید.
درباره آغاز به کار بانک مسکن و خدمات ارائه شده توسط این مجموعه بدانید

بانک مسکن سال ۱۳۱۸ به عنوان یک بانک مادر تخصصی فعالیت خود را در خصوص موضوعات مالی و بانکی مرتبط با امر مسکن آغاز کرد.

در حال حاضر این بانک در حوزه سپرده گذاری، تسهیلات، خدمات ارزی و ریالی، فرم‌ها و مدارک بانکی، سامانه‌های بانکداری الکترونیکی، استعلام، خدمات الکترونیکی، پیشخوان مجازی و … به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط