۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴

وام فوری یکروزه، با یک کلیک ۱۰۰ میلیون وام بگیر | الان وام بگیر ۳ سال دیگه تسویه کن!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه می دهد و اغلب مشتریان از دریافت وام فوری با سود های ۱۸ درصد و بالاتر از آن شکایت دارند. علاوه بر آن دریافت وام فوری بسیار زمان بر است و شرایط ...

وام 300 میلیونی رسالت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه می دهد و اغلب مشتریان از دریافت وام فوری با سود های ۱۸ درصد و بالاتر از آن شکایت دارند. علاوه بر آن دریافت وام فوری بسیار زمان بر است و شرایط دریافت آن برای متقاضیان مشکل ساز میشود چون اغلب بانک ها برای پرداخت وام فوری به چند ضامن نیاز دارند که این خود معظل بزرگی برای متقاضیان است. در ادامه با جزئیات وام فوری از این بانک ها بیشتر آشنا شوید.

بانک صادرات به منظور کمک به مشتریان خود و جبران کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «طلائی ۲» تدارک دیده که سقف مبلغ آن به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

به نقل از رده، افرادی که خواهان وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری با خواب حداقل سه ماهه یا حداکثر ۱۲ ماهه داشته باشند. در صورت داشتن شرایط مذکور، متقاضی باید به فکر ضامن برای دریافت این تسهیلات نیز باشند.

ضمانت اصلی برای گرفتن این وام داشتن ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی است. سود این تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت، ماندگاری سپرده و ضریب برابری تعیین می‌شود و بین ۲ تا ۱۸ درصد متغیر است. زمان پرداخت اقساط این وام در بازه زمانی حداقل ۱۲ ماهه یا حداکثر ۳۶ ماهه خواهد بود.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط ۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۷۱۹ تومان اعلام شده است. کل سود وام به ۹۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۸۷۲ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۹۰ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۸۷۲ تومان خواهد بود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط