۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳

اجتماعی

وام ضروری برای بازنشستگان چگونه است؟

واجدین شرایط می توانند از طریق مراجعه به سایت www.irsbf.ir اقدام به ثبت نام برای دریافت وام به صورت الکترونیکی کنند.

وام ضروری برای بازنشستگان چگونه است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ، وام بازنشستگان یکی از خدماتی است که صندوق بازنشستگی کشوری به افراد تمامی ارگان‌ها ارائه‌ می‌دهد. این وام برای رفع مشکلات اضطراری و غیرمنتظره‌ای است که بازنشستگان ممکن است با آن مواجه شوند اما مقدار وام چقدر است؟ آیا این وام می تواند جوابگوی مشکلات بازنشستگان باشد؟ وام یکی از مطالبات قشر بازنشسته بوده در قالب وام ضروری، وام خرید جهیزیه و مواردی دیگر پرداخت می‌شود شرایط ضامن و بازپرداخت وام متفاوت است. در ادامه این بخش از سایت خبرآزاد در مورد میزان وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ اطلاعاتی را منتشر نموده برای مشاهده جزئیات اندیشه معاصر را دنبال کنید

مبلغ وام بازنشستگان

یکی از مهم ترین چالش های بازنشستگان در سال گذشته بوده است. اکثر بازنشستگان نیر درمورد این وام اعتراض داشتند و عقیده داشتند این وام عملا به هیچ کاری نمی آید.
یدالله راشدی، معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

وام بازنشستگان

وام بازنشستگان

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد. حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند./خبرآنلاین

معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی افزود: افراد واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : روزنو

مطالب مرتبط