۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰

اقتصادی

وام روی سیم کارت | چگونه با سیم کارت خود وام بگیریم؟

آیا با سیم کارت میشود وام گرفت؟

وام با سیم کارت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، وام سیم کارت یک موقعیت خوب برای دریافت وام است در این روزها که اقتصاد مردم را اذیت میکند، مردم به دنبال گرفتن وام در هر بخشی هستند میتوانند به گزینه وام با سیم کارت را فکر کنند برای مشاهده جزئیات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

وام سیمکارت چیست؟

وام سیمکارت روشی برای اخذ وام است که نحوه ثبت نام تسهیلات سیم کارت، بدون ضامن و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. چنانچه شخص، سیمکارت همراه اولی دارد که متعلق به تهران است و کد یک، دو یا سه در ابتدای آن قرار گرفته،‌ بیشترین مبلغ وام را دریافت می کند، چرا که این خط ها از لحاظ مبلغی بسیار ارزشمندند و قطعا شخص به هر موبایل فروشی که مراجعه کند، مبلغ بالایی برای خرید آن می پردازد.

مزیت مهم این وام این است که، شخص می تواند به اندازه ۹۰ درصد مبلغ سیمکارت خود وام دریافت کند. این در حالی است که سیمکارت شخص قطع یا ضبط نمی شود و می‌ تواند، به صورت روزمره از آن استفاده نماید. تنها با قرار دادن سند سیمکارت به عنوان ضمانت در کمتر از یک ساعت می توان، از این وام سیمکارت بهره مند می شد.

وام سیم کارت فرصتی استثنایی برای دریافت وام ضروری است، بدون اینکه شخص سرمایه ای را در بانک ذخیره کرده باشد. مدت باز پرداخت اقساط بین ۴ تا ۲۴ ماه در نظر گرفته می شود که با توجه به قوانین هر شرکت متغیر است. سود این وام بسیار کم و در حد ۳ درصد است. از این رو شخص مبلغی تقریبا معادل با ارزش سیمکارت خود را پرداخت خواهد کرد.

وام با سیم کارت

وام با سیم کارت

به این ترتیب در مدتی کمتر از یک ساعت وام دریافت خواهید کرد. متقاضی برای گرفتن وام سیمکارت‌، باید سند خود را به نام شخص وام دهنده انتقال داده و به اندازه ارزش آن وامی با سود پایین دریافت می کند. مبلغ مشخص شده در زمان مقرر به حساب کارت بانکی شخص واریز می شود. این واریزی توسط شرکت ها انجام می شود.

قابل ذکر است این وام تنها به سیمکارت همراه اول متعلق به تهران تعلق می گیرد و سیمکارت های ایرانسل، تالیا، رایتل و شهرستان حتی با شرایط رند بودن یا بالا بودن ارزش آن مشمول دریافت این وام نیستند.

وام یک روزه فوری و بدون ضامن با سیم کارت

شاید کمی برایتان عجیب باشد که پرداخت وام یک روزه و بدون هیچ ضامنی چطور امکان پذیر است؟ در پاسخ باید بیان کرد که وام آزاد شرایط کاملا متفاوتی در مقایسه با وام های بانکی دارد. در این نوع ارائه تسهیلات شما با ضمانت اموال و دارایی‌های شخصی خود مانند سیم کارت، خودرو و طلا وام دریافت می‌کنید. بنابراین دیگر نیازی نیست به افراد دیگر برای ضمانت رو بیندازید، چرا که شرایط این وام به این صورت می‌باشد که با وثیقه گذاشتن سند خودرو، طلا و سکه یا حتی سیم کارت دائمی ۹۱۲ می‌توانید در ازای ارزش مالی هر کدام از این موارد، وام آزاد، وام خودرو، وام سیم کارت و یا وام طلا بدون محدودیت سقف دریافت نمایید. این وام مدلی از تسهیلات موسسات خصوصی است که توسط شرکت‌هایی مانند مجموعه وام خودرو ارائه می شود. پرداخت مقدار تسهیلات برخلاف وام‌های بانکی سلسله مراتب پیچیده ندارد و به سرعت نیز به حساب افراد واریز خواهد شد.

وام سیمکارت ۹۱۲ چیست

وام سیمکارت نوعی از وام می‌باشد که شما نسبت به ارزش سیم کارت خود، تسهیلات دریافت می‌کنید. این وام می تواند در اقساط ۴ ماه الی دو سال پرداخت شود و در نظر داشته باشید که تنها سیم کارت دائمی و خط ۰۹۱۲واجد دریافت وام سیم کارت می‌باشد. این وام نسبت به رندی و پس شماره‌های سیم کار تعیین قیمت می‌گردد که این قیمت گذاری نسبت به نیاز شما بوده و می‌توانید تسهیلات را در صورت متنساب بودن سیم کارت، بیشتر یا کمتر نمایید که در آخر در صورت تمایل و تشخیص خودتان منتهی به دریافت وام می‌شود.

در این روش با زدن سند مالیکت سیمکارت به نام شرکت وام خودرو، نسبت به ارزش آن وام دریافت می‌کنید و در نظر داشته باشید که این وام تنها به خط های همراه اول و دائمی ۰۹۱۲ تعلق می‌گیرد.

همچنین وام با سیم کارت در کوتاه ترین زمان، یعنی زیر یک ساعت با داشتن مدارک مربوطه ، صورت گرفته و پول و مبلغ تعیین شده به حساب یا کارت بانکی شما واریز خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام بر روی ۹۱۲

در اخذ وام سیم کارت، مدارک خاصی نیاز نمی‌باشد و تنها با ارائه مدارک زیر مبلغ درخواستی به حساب شما واریز خواهد شد.

حضور صاحب سیم کارت در دفتر وام خودرو برای دریافت وام و انتقال سند
ارائه کارت شناسایی (ملی) مالک سیمکارت
به همراه داشتن خود سیم کارت
در صورت نیاز به همراه داشتن سند مالکیت

توجه داشته باشید که برای اخذ وام بر روی سیمکارت، هیچ گونه ضامن، چک، سفته نیاز نیست و تنها باید موارد بالا در حین ارائه درخواست وام با سیم کارت همراه متقاضی باشد.

همچنین پس از حضور مدارک، همه کار در کوتاه ترین مدت زمان ممکن، یعنی حدودا یک ساعت انجام شده و مبلغ درخواست شده به شماره کارت داده شده توسط متقاضی ، واریز می‌گردد.

زمان بازپرداخت وام سیمکارت

دریافت تسهیلات سیم کارت بسیار راحت و به صرفه است. متقاضی می تواند زمان باز پرداخت این وام را خود انتخاب کند و بازه ای بین ۴ تا ۱۲ یا ۲۴ ماه را در نظر بگیرد. اگر شخص، برای مدت کوتاهی نیاز به مبلغ وام دارد و پس از آن شرایط مالی وی رو به راه می شود،‌ می تواند اقساط را کوتاه مدت انتخاب کند. ولی چنانچه شرایط مالی وی خیلی زود به حالت عادی بر نمی گردد، می تواند اقساط را در طی یک یا دو سال پرداخت کند.

همچنین پس از اتمام اقساط، سیمکارت دوباره به نام شخص سند زده می شود و وی مالک سیمکارت خود می شود. در این مدت فروشنده اجازه فروش سیمکارت را ندارد و سند تنها در رهن شرکت قرار می گیرد. معمولا زمان مواجه با مشکلات مالی، ‌اولین گزینه ای که به ذهن می رسد،‌ فروش اموال است. اما نحوه دریافت وام سیمکارت، یکی از راه هایی است که می توان، بدون فروش یا سرمایه گذاری به سرعت صاحب مبلغی به اندازه تقریبی ارزش سیمکارت شد.

این وام را می توان، از شرکت های بزرگ وام دهنده همچون وام زرین دریافت کرد، یا از طریق گوگل شرکت های مختلف را یافت. لازم به ذکر است، برای دریافت این وام باید شخصی که سیمکارت به نام او ثبت شده، حضوری اقدام کند و زمان باز پرداخت را باتوجه به شرایط مالی خود در نظر بگیرد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط