۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

واریز وام بلاعوض ۲۱ میلیون تومانی به دهک ۱ تا ۵ | کد دستوری دریافت بسته معیشتی ۱ میلیون تومانی اعلام شد + کد دستوری

دولت به منظور کمک به اقشار کم درآمد جامعه اقدام به توزیع چند بسته معیشتی و وام قرض الحسنه 21 میلیون تومانی کرده است که در ادامه جزئیات این واریزی را با هم می خوانیم.

وام مشاغل خانگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی اسفندماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع بسته معیشتی ۲۱ میلیون ۴۲۸ هزارتومانی به این افراد
مدیر موسسه خیریه‌ای در کاشان گفت: به همت خیران ۲۵۰ بسته معیشتی شامل ۲۰ قلم کالا به ارزش هربسته دو میلیون تومان به نیازمندان اهدا شده است.

مهدی توکلی پور افزود: علاوه براین ۷۰ سری جهیزیه به نوعروسان به ارزش یک و نیم میلیارد تومان هربسته شامل بیش از ۱۰ قلم کالای ایرانی و ضروری خانواده‌ها اهدا شده است.

وی همچنین از توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به همت خیران نیک اندیش هزار و ۱۴۰ نفر نیز رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مهدی توکلی ادامه داد: در چند ماه گذشته بیش از ۱۲ میلیارد تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه به افراد کم برخوردار داده است.

توزیع بسته معیشتی ۲۴۰ هزارتومانی برای این خانوارها
محمدعلی دلگرم گفت: ماه مبارک رمضان و عید نوروز امسال به برکت علی بن موسی الرضا(ع) در استان همدان ۱۰۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بالغ بر ۷.۵ میلیارد ریال و ۳۶۸۰ پرس غذای گرم به ارزش ۴ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.

مدیرکانون های خدمت رضوی استان همدان ضمن تبریک عیدفطر گفت: ماه رمضان امسال با بهار طبیعت مصادف بود و این فرصت خوبی بود تا خادمیاران و یاوران رضوی بتوانند از امتحان بندگی سربلند بیرون بیایند.

وی افزود: از وظایف کانون خدمت رضوی استان دستگیری از خانواده های احسان پذیر ، اجرای برنامه های متنوع اجتماعی ، فرهنگی در راستای اهداف بنیاد کرامت رضوی می باشد که در ماه مبارک رمضان بسته های کمک معیشتی و برنامه های متنوع به همت خادمیاران و مردم شریف استان برگزار گردید.

دلگرم تصریح کرد: امسال به برکت علی بن موسی الرضا(ع) در استان همدان ۱۰۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بالغ بر ۷.۵میلیارد ریال توزیع گردید.

مدیرکانون های خدمت رضوی استان همدان خاطر نشان کرد: بسته های کمک معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، رب، تن ماهی، حبوبات، تخم مرغ و دیگر مایحتاج زندگی بوده است که به همت کانون های خدمت رضوی در سطح شهرستانها ، خادمیاران ، یاوران رضوی ومردم تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان همچنین ۳۶۸۰ پرس غذای گرم به ارزش ۴ میلیارد ریال تهیه و بین خانواده های احسال پذیر توزیع گردید.

بسته معیشتی

حیدری دلگرم خاطر نشان کرد: در ماه مبارک بیش از ده ها برنامه متنوع فرهنگی نیز در سطح استان اجرا گردید که جزء خوانی و تفسیر روزانه قران و نهج البلاغه، برپایی غرفه های متنوع فرهنگی، برپایی مراسم های شب های قدر، برگزاری نمایشگاه های مذهبی ، برپایی افطاری ساده، برگزاری رویداد دختران ماه، برگزاری یادواره شهدا، برپایی جشن ولادت امام حسن (ع)، برگزاری اردوهای جهادی، شرکت در راهپیمایی از مهمترین این برنامه ها بشمار می رود.

مدیرکانون های خدمت رضوی استان همدان گفت: در راستای محرومیت زدایی گروه های جهادی نیز عملکرد خوبی داشتند و این گروه ها در شهرستان های اسدآباد و ملایر اقدام به ساخت اماکن مورد نیاز محرومین از قبیل دیوارکشی ، ساخت سرویس بهداشتی ، بتن ریزی و شیب بندی با هزینه ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال نمودند.

وی در پایان افزود: در هر شهرستان ۱۹ کانون تخصصی و چندین کانون عمومی در حال خدمت رسانی بوده و مردم شریف استان در هر زمینه ای که می توانند یاری دهنده ما باشند می توانند به کانون های خدمت رضوی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

توزیع بسته معیشتی ۱ میلیون تومانی به این خانوارها از امروز
به مناسبت عید سعید فطر تعداد۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان شهرستان بناب توزیع شد.

به مناسبت عید سعید فطر انجمن حمایت زندانیان شهرستان‌ بناب ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۱۰ میلیون ریال بین خانواده های مددجویان توزیع گردید.

توزیع بسته معیشتی ۵۵۹ هزارتومانی برای این خانوارها

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد.

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به ایجاد ۴۴۰ آشپرخانه در طرح اطعام مهدوی لرستان، اظهار داشت: یک میلیون و ۳۵۰ هزار پرس در این طرح بین نیازمندان توزیع شده‌ است.

وی با اعلام توزیع ۱۵۴ میلیارد تومان غذای توزیع‌ شده بین نیازمندان لرستان، افزود: ۶۸۴ هزار پرس افطاری ساده ایام ماه رمضان به‌ ارزش ۲۷ میلیارد تومان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان یادآور شد: ۱۱۱ هزار بسته معیشتی به‌ ارزش ۶۲ میلیارد تومان با هدف اکرام و اطعام نیازمندان این استان توزیع شد.

شیخ‌پور با بیان اینکه ۲۴۳ میلیارد تومان برای اطعام مهدوی نیازمندان لرستان هزینه شده‌ است، خاطرنشان کرد: این پویش با هدف اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* و یا واریز به کارت به شماره ۰۴۹۵-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در طرح پویش اطعام مهدوی شرکت کنند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط