۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹

واریز وام بلاعوض ۱۰ میلیون تومانی دولت به مناسبت رمضان | بسته معیشتی ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومانی این دهک ها توزیع شد

جزئیات جدید توزیع چند بسته معیشتی و واریزی وام بلاعوض 10 میلیون تومانی به عنوان خرید وسایل برای برخی از خانوارها منتشر شد.

وام 300 میلیونی رسالت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امام جمعه گرمسار از توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی ویژه نوروز و ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا آرامی در جمع خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه در کمیته امداد گرمسار، تاکید کرد: با همراهی و کمک مردم خیر و نیک اندیش شهرستان گرمسار و همچنین خیریه‌ها بسته‌های معیشتی امسال نیز همزمان با ماه رمضان و عید نوروز توزیع می‌شود.

وی افزود: امروز یک هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی عیدانه همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان و عید نوروز، در بین نیازمندان شهرستان گرمسار توزیع شده است.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار شهرهای گرمسار و ایوانکی با همراهی گروه‌های جهادی توزیع می‌شود، ابراز کرد: اقلام اساسی مانند برنج، البسه، گوشت و مرغ و روغن و … در این بسته‌ها موجود است.

آرامی با بیان اینکه بهای هر بسته بسته به تعداد خانوار و شرایط آنها، از هشت تا ۲۲ میلیون ریال متغیر است، ابراز کرد: به همت قرارگاه شهید چمران نیز ۱۵۰ بسته معیشتی نوروزی در بین نیازمندان شهر ایوانکی توزیع خواهد شد.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومانی به این خانوارها

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کمیته امداد دهدشت خبر داد.

در مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند کمیته امداد شهرستان دهدشت توزیع شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان در قالب غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی با همراهی و کمک خیران نیکوکار است.

وی افزود: در همین راستا در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان اداره دهدشت توزیع شد.

مبشری بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و حبوبات به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دهدشت اهدا شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیران نیکوکار در طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد، خاطرنشان کرد: خیران نیکوکار برای مشارکت در امر اطعام نیازمندان علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ به نام کمیته امداد دفتر استان اهداءکنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، مبشری در ادامه اکرام ایتام را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان و بیان کرد: خیران نیکوکار برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و یا نیازمند را برعهده بگیرند.

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومانی به این دهک ها

همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۵۰ بسته معیشتی بین مددجویان و نیازمندان اردستان توزیع شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه نورٌ علی نور اردستان ارزش هر کدام از این بسته‌ها را ۱۲ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین ۳۶ مورد جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به زوجین و ۱۵ مورد سیسمونی به نیازمندان اهدا شده است

حجت الاسلام مجتبی فرهادیان طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان و ایتام و برگزاری محفل انس با قران را از دیگر برنامه‌های این موسسه در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک هزینه نوشت افزار به ۴۰۰ دانش آموز اردستانی گفت: این خیریه به ۸ خانواده کمک هزینه درمانی بیماری‌های خاص اهدا کرده است

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع : مهر

مطالب مرتبط