۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹

واریز حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه ۲ میلیون اضافه

حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به هماره 2 میلیون اضافه واریز می شود.

حقوق بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد مخبر در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سراسر کشور سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت با جدیت پیگیر متناسب سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دولت این موضوع حل خواهد شد، گفته است: حداقل کف حقوق ماهیانه ۶ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و باید مساله حداقل حقوق دریافتی و افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هر چه سریعتر حل شود.

این اظهارات معاون اول رییس‌جمهور در حالی است که صولت مرتضوی، وزیر کار نیز در این جلسه تاکید داشته است: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح‌های توسعه درمان دنبال می‌شود. پیش از این، اما رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده درباره افزایش حقوق گروه‌های حقوق بگیر و بازنشستگان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت بود: ضریب حقوق حقوق بگیران ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد و بازنشستگان کف حقوق‌شان ۹ میلیون تومان است.

مهدی مسکن مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره واریز معوقات حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد. مستمری و مقرری بهمن ماه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نت به همراه چهارمیلیون تومان پرداخت مناسبتی عید سعید مبعث و اعیاد شعبانیه و دومیلیون و پانصد پاداش نوروزی و کمک هزینه عائله مندی و کمک هزینه فرزند واریز شد. مسکنی تاکید کرد: این پرداخت‌ها تا پایان سال به صورت ماهانه و تا تکمیل و تسویه کامل معوقات عزیزان مشمول با تامین اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد یافت.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط