۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان بدون معوقات! / آدرس سایت فیش حقوقی بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از نبض بازار، واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان بدون معوقات! / آدرس سایت فیش حقوقی بازنشستگان. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید.  بنا برآخرین اخبار منتشر شده  واریز مابه التفاوت فروردین حقوق ب...

جدول افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1402

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از نبض بازار، واریز حقوق اردیبهشت بازنشستگان بدون معوقات! / آدرس سایت فیش حقوقی بازنشستگان. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید.

 بنا برآخرین اخبار منتشر شده  واریز مابه التفاوت فروردین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پس حقوق اردیبهشت با چند ساعت تاخیرصورت خواهد گرفت.

رسانه رسمی دولت اعلام کرده است: مابه‌التفاوت فروردین ۱۴۰۲ نیز بر اساس جدول زمان‌بندی و در همان روز مختص حقوق، با فاصله چند ساعته واریز خواهد شد.

فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق با روال معمول و اعلام قبلی از امروز ۲۰ اردیبهشت با اعمال افزایش حقوق آغاز شد.

مابه‌التفاوت فروردین‌ماه نیز بر اساس جدول زمان‌بندی و در همان روز، با فاصله چند ساعته واریز خواهد شد.

 

آدرس سایت فیش حقوقی بازنشستگان

بازنشستگان و مستمری‌بگیران  تامین اجتماعی می‌توانند فیش‌های حقوقی خود را در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همین اردیبهشت ماه نیز گفته بود که افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان از این ماه اجرایی و پرداخت می‌شود.

میرهاشم موسوی همچنین اعلام کرده بود، مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین نیز همزمان با حقوق اردیبهشت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت خواهد شد.

آغاز پرداخت مستمری اردیبهشت‌ماه بازنشستگان / اعمال افزایش حقوق‌ها و واریز مابه‌التفاوت فروردین
سازمان تأمین‌اجتماعی، از آغاز فرایند پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی از امروز خبر داد.

جزئیات افزایش و فیش حقوقی بازنشستگان

– سازمان تأمین‌اجتماعی باعنایت به مصوبه هیئت وزیران و در راستای اجرای ماده (۹۶) و ماده (۱۱۱) قانون تأمین‌اجتماعی، مستمری و کمک‌های جنبی کلیه مستمری‌بگیران بازنشسته، ازکارافتاده و مجموع مستمری بازماندگان را افزایش می‌دهد. براین اساس میزان مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان که تا پایان سال ۱۴۰۱ برقرار شده است، برای دریافت‌کنندگان حداقل مستمری و مشمولین ازکارافتادگی جزئی و سایر افرادی که مستمری آنان به نسبت سنوات پرداخت حق‌بیمه برقرار شده، به میزان ۲۷ درصد مستمری آنان در پایان اسفندماه ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.

– همچنین برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری، میزان افزایش سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۱ درصد مستمری آنان در پایان اسفندماه ۱۴۰۱ به‌علاوه مبلغ ثابت دو میلیون و ۵۰۷ هزار و ۸۸۰ ریال خواهد بود.

– در سال جاری کمک‌های جنبی مستمری‌بگیران افزایش بسیار خوبی دارد. مبلغ بن مستمری‌بگیران و کمک هزینه مسکن بازنشستگان و مستمری‌بگیران به میزان ۲۱ درصد افزایش یافته است. در مورد کمک هزینه عائله‌مندی نیز افزایش ۱۲۵ درصدی اعمال شده و از ۴۰۷ هزار تومان به ۹۱۷ هزار تومان رسیده است.

– کمک هزینه اولاد تحت تکفل بازنشستگان و مستمری‌بگیران حدود ۳۰۰ درصد افزایش یافته و به ازای هر اولاد از ۱۰۵ هزار تومان به ۴۲۲ هزار تومان افزایش یافته است.

– پرداخت باقی‌مانده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشمول این موضوع: مبلغ مربوط به باقی‌مانده متناسب‌سازی برای بازنشستگان مشمول این افزایش، از ابتدای سال جاری اعمال و پرداخت می‌شود. به‌روزرسانی احکام جدید نیز در حال انجام است. بازنشستگان و مستمری‌بگیران حقوق اردیبهشت ماه خود را مطابق روال همیشگی از بیستم تا پایان ماه با لحاظ افزایش حقوق دریافت می‌کنند.

به گزارش نبض بازار، هنوز خبر رسمی‌ای  از واریز شدن  معوقه فروردین اعلام  نشده است، چنانچه معوقات فروردین شما پس از چند ساعت واریز شده است یا خبری در این زمینه دارید ما را در اطلاع رسانی یاری کنید.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار