۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

واریزی جدید به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد/ معیشت و درمان بازنشستگان اولویت صندوق بازنشستگی کشور+ لینک ورود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریزی جدید به حساب بازنشستگان این صندوق خبر داد. مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۱۵۵ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگی...

دانلود سریع فیش حقوق بازنشستگان کشوری از این لینک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریزی جدید به حساب بازنشستگان این صندوق خبر داد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۱۵۵ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند خبر داد.

حمیدرضا نجف‌پورکردی از واریز ۱۵۵ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم خرداد تا اول تیر ۱۴۰۲ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و گفت: این مبلغ شامل سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ بوده و سود سال مالی ۱۴۰۲ نیز طبق روال به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب ۷۸۰ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند واریز شد، تصریح کرد: در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یکماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی، به حساب آنها واریز شده است.

وی با اعلام اینکه این افراد همچنین شامل بازخریدها، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها هستند، افزود: با توجه به فراهم بودن زمینه افتتاح حساب غیرحضوری بانک سرمایه در سوپر اپلیکیشن فرهنگیان برای اعضای موسسه به آدرسszf.satpay.ir، واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

نجف‌پور با تاکید بر تحول در ساختار امور اعضا در موسسه و نظام پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته به کمتر از یک ‌ماه، گفت: این مبلغ، اولین وجوهی است که فرهنگیان بازنشسته قبل از برقراری حقوق مستمری، به طور کامل و یکجا دریافت می‌کنند.مدیرعامل موسسه تصریح کرد: فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند. همچنین فرهنگیانی که عضو موسسه هستند، می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف ۵ درصد حقوق و مزایا اقدام کنند.

معیشت و درمان بازنشستگان اولویت صندوق بازنشستگی کشور

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: غدغه سلامت و درمان بازنشستگان پس از مسائل حقوق و معیشت که مطالبه اصلی و مهم این گروه از جامعه هدف است، یک اولویت جدی برای صندوق است.
آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / خبر فوری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1401 + جزئیات

معیشت و درمان بازنشستگان اولویت صندوق بازنشستگی کشور

نعمت‌الله ترکی در نشست هم‌اندیشی تعدادی از روسای کانون‌های بازنشستگی از استان مختلف کشور افزود: نشست‌های متعددی با حضور تعدادی از کانون‌های بازنشستگی و حداقل پنج شرکت بیمه‌گر از ابتدای سال ۱۴۰۲ برای بهبود و اصلاح بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری برگزار و مباحث مختلفی مطرح شد و در نهایت با نظر خود کانون‌های بازنشستگی، طرح جدید بیمه تکمیلی مطرح شد.

ترکی تصریح کرد: تلاش و هدف ما جمع شدن و یکپارچه شدن خدمات بیمه تکمیلی بود تا از سرگردانی و هزینه‌های مضاعف و پراکنده در حوزه درمانی بازنشستگان جلوگیری شده و حداقل خدمات یکپارچه و مشخصی به بازنشستگان ارائه شود.

وی تاکید کرد: صندوق بازنشستگی همچنان آمادگی دارد تا در صورت موافقت بازنشستگان و افزایش سهم بیمه‌پردازی این خدمت را ارتقا دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از نظر و تجربه بازنشستگان و روسای کانون‌های بازنشستگی، گفت: فلسفه نشست‌های هم فکری که در این مدت بار‌ها و بار‌ها تکرار شده و همچنین سفر‌های استانی و نشست با کانون‌های بازنشستگی در استان‌ها، استفاده از دیدگاه‌ها و تجربه‌های بازنشستگان و روسای کانون‌ها است.

ترکی در پاسخ به نظر یکی از روسای کانون‌های بازنشستگی درباره حذف موا v د مرتبط با بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم در کمیسیون تلفیق، ضمن تماس تلفنی و ارتباط زنده با «مهدی عیسی‌زاده» نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی این نشست، از وی و سایر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کمیسیون تلفیق خواست تا با مطالبات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه که در کمیسیون اجتماعی مجلس مصوب شده بود، موافقت کرده و از دغدغه‌ها و مشکلات این افراد بکاهند.

ترکی برنامه هفتم توسعه و احکام آن را فرصتی مناسب برای پیگیری مطالبات و نیاز‌های بازنشستگان در حوزه حقوق و معیشت و درمان دانست و گفت: همه ما باید در کنار هم این مسائل را پیگیری و دنبال کنیم. مدیران صندوق بار‌ها و بار‌ها مسائل مرتبط با همسان سازی، ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری، بیمه درمان و سلامت پایه و معیشت بازنشستگان را از طریق سازمان برنامه و بودجه و مجلس پیگیری کرده‌اند که این پیگیری‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

در این نشست که با حضور تعداد زیادی از روسای کانون بازنشستگی از استان‌های مختلف کشور، مدیرعامل و معاونان امور فنی و بازنشستگی و توسعه مدیریت و منابع، تعدادی از مدیران و کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل و معاون شرکت ایرانگردی و جهانگردی، مدیرعامل بیمه ملت، قائم مقام و معاون درمان آتیه سازان حافظ و مدیرعامل شرکت سفر کارت برگزار شد، ضمن بررسی مهمترین مشکلات و مطالبات بازنشستگان کشوری درباره طرح‌های بیمه تکمیلی درمان، کارت خدمات رفاهی بازنشستگان، طرح‌های سفر و گردشگری بحث و تبادل نظر شد؛ ضمن اینکه این نشست چند مصوبه مهم داشت.

همچنین ضمن بررسی مهمترین مشکلات و مطالبات بازنشستگان کشوری درباره طرح‌های بیمه تکمیلی درمان، کارت خدمات رفاهی بازنشستگان، طرح‌های سفر و گردشگری بحث و تبادل نظر شد.

لینک ورود به صندوق بازنشستگی کشوری

برای ورود به صندوق بازنشستگی کشوری  کلیک کنید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط