۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

هوشمند: هیچ‌کس تصور این نتایج را نداشت

امیرمحمد هوشمند که سومین فصل حضورش در آلومینیوم ارا ک را سپری می‌کند و عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، معتقد است سال به سال توانسته‌اند نمایش بهتری ارائه دهند و تبدیل به یکی از تیم‌های سرسخت و قابل احترام لیگ برتر شوند و می‌خواهند ...

نقی زاده

امیرمحمد هوشمند که سومین فصل حضورش در آلومینیوم ارا ک را سپری می‌کند و عملکرد خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، معتقد است سال به سال توانسته‌اند نمایش بهتری ارائه دهند و تبدیل به یکی از تیم‌های سرسخت و قابل احترام لیگ برتر شوند و می‌خواهند همین روند را تا پایان فصل دنبال کنند.

هوشمند: هیچ‌کس تصور این نتایج را نداشت

هوشمند در خصوص حضور آلومینیوم در جایگاه هفتم جدول در پایان سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: قبل از اینکه فصل شروع شود، خیلی‌ها اعتقاد داشتند تیم نمی‌تواند نتیجه بگیرد و جزو پایین جدولی‌ها و گزینه‌های سقوط خواهد بود، اما گذشت زمان نشان داد آقا سید(رحمتی)، کادر فنی و بازیکنان تیم چقدر توانایی دارند و می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند.

او ادامه داد: ما تا همان هفته پنجم هم که نتیجه نگرفتیم، عملکرد فنی بهتری از هوادار، پرسپولیس و تراکتور داشتیم و در هیچ‌کدام از آن سه بازی نباید می‌باختیم ولی این اتفاق افتاد، اما بازی به بازی پیشرفت کردیم و نیم‌فصل را با حضور در بین ۶-۵ تیم بالا جدول تمام کردیم و الان هم رتبه خیلی خوبی داریم.

مدافع ۲۲ ساله آلومینیوم که در این فصل ۲۰ بازی انجام داده، جایگاه تیمش را قابل قبول می‌داند و می‌گوید: هزینه امسال تیم ما نسبت به چند تیم پایین‌تر از خودمان خیلی کمتر است و اختلاف زیادی دارد، اما از نظر عملکرد کاملا متفاوت با آنها بودیم و اگر کمی شانس داشتیم، تا رتبه پنجم هم بالا می‌رفتیم ولی همین جا هم برای آلومینیوم خیلی عالی است.

هوشمند در مورد کار با سید مهدی رحمتی عنوان کرد: واقعا از اعتماد آقا سید ممنون هستم و خیلی مواقع کمک حالم بودند تا بتوانم روند خوبی داشته باشم. همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را برای تیمم داشته باشم ولی غیر از چند صحنه در دو، سه بازی این فصل، خدا را شکر آقا سید از من رضایت داشتند و من هم تمام توانم را گذاشتم تا جواب اعتمادشان را بدهم.

او به نخستین بازی لیگ برتر سال جدید که باید مقابل مس کرمان برگزار کنند اشاره کرد و افزود: معتقدم یکی از سخت‌ترین مسابقات ما در دور برگشت خواهد بود چراکه مس چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌خواهد در زمین خودش نتیجه بگیرد و در لیگ بماند ولی تمام بچه‌های تیم ما هم انگیزه دارند تا نتیجه بگیریم و با همه وجود برای برد تلاش می‌کنیم.

مدافع جوان آلومینیوم درباره اینکه تیمش در ۱۳ مسابقه این فصل لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکرده، گفت: این آمار و ارقام چه در بخش هجومی، چه در فاز دفاعی یک کار تیمی است و خدا را شکر عملکرد تیم ما در این مورد خوب بود. البته نباید بگویید سبک تیم ما دفاعی است، چون غیر از دو، سه مسابقه این فصل، در تمام بازی‌ها آمار هجومی بهتری هم از حریفان داشتیم و فقط گل‌های زیادی نزدیم.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار