۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

هنوز شانس به ستاره استقلال رو نکرده!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از  ورزش۳،بعد از سپری کردن روزهایی خوب در لباس سپاهان، سجاد شهباززاده در فصل تابستان سال گذشته تصمیم به جدایی از این تیم و بازگشت به تهران گرفت. درحالی‌که همه اخبار حاکی از احتمال انتقال ا...

مهاجم آبی ها قوز بالا قوز استقلال و آجورلو ؟ / بمب نقل و انتقالاتی استقلال، ربوده شد؟ / ستاره عازم شمال شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از  ورزش۳،بعد از سپری کردن روزهایی خوب در لباس سپاهان، سجاد شهباززاده در فصل تابستان سال گذشته تصمیم به جدایی از این تیم و بازگشت به تهران گرفت. درحالی‌که همه اخبار حاکی از احتمال انتقال این مهاجم باتجربه به پرسپولیس بود، او در نهایت ترکش‌های این انتقال جنجالی را نپذیرفت و تصمیم گرفت دوباره لباس تیم سابق خود را به تن کند.

اما حدود هفت ماه از بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال گذشته و او حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشده است. در جریان برتری ۰-۲ امشب استقلال مقابل ذوب آهن در اولین بازی سال جدید این تیم در ورزشگاه آزادی بود که ریکاردو ساپینتو در دقیقه ۶۷ تصمیم گرفت سجاد شهباززاده را به جای ارسلان مطهری وارد زمین کند، اما این بازیکن در حدود ۳۰ دقیقه حضور خود در زمین کار خاصی نکرد و باز هم در گلزنی ناکام ماند.

با ادامه این روند، سجاد شهباززاده کار دشواری برای حفظ جایگاه خود در رختکن استقلال برای فصل بعد خواهد داشت. البته در روزهایی که استقلال موفق به کسب پیروزی‌های متوالی شده و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لقب گرفته، ناکامی شهباززاده در گلزنی چندان به چشم هواداران استقلال نمی‌آید.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار